آخرین اخبار

13. آذر 1395 - 2:49   |   کد مطلب: 25478
مدیر اجتماعی و گردشگری شهرداری منطقه ۲ همدان خبر داد
برگزاری نمایشگاه نقاشی و آثار معلولان در همدان
مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه ۲ همدان از برگزاری نمایشگاه نقاشی و آثار معلولان در استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: به مناسبت هفته معلولان نمایشگاه نقاشی و آثار معلولان توسط شهرداری منطقه 2 با همکاری جامعه توانمندان فرهیخته به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توانایی‌های مختلف هنرمندان معلول گفت: در این نمایشگاه بیش از 130 اثر هنری از آثار اعضای جامعه توانمندان فرهیخته به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه 2 همدان ضمن تأکید بر ظرفیت بالای هنری توان یابان، ارج نهادن به این توانمندی ها را عامل افزایش انگیزه هنرمندان دانست و با اشاره به تاثیرات مثبت نمایش و عرضه آثار آنها افزود: معلولیت‌های جسمی افراد نباید موجب محدودیت آنها در فعالیت‌های جامعه باشد.

وی شعار نمایشگاه را «معلولیت محدودیت نیست، روح بلند آدمیت فراتر از هر معلولیتی است»، دانست و با تأکید بر عینی بودن شعار، نمایشگاه را مصداق روشن و بارزی از این شعار بیان کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 17 آذرماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 17 در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی آماده حضور بازدیدکنندگان است.

آیین افتتاحیه نمایشگاه روز شنبه 13 آذرماه ساعت 15 با حضور اعضای جامعه توانمندان فرهیخته همدان، مسؤولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان