آخرین اخبار

19. آذر 1395 - 14:50   |   کد مطلب: 25543
پاهای یک کارتن خواب در همدان از شدت سرمازدگی عفونت کرده است، پزشک جراح برای سلامتی او نسخه قطع شدن پاهایش را پیچیده است، اما او هنوز ذره ای امید برای درمان شدنش در دل می پروراند و رضایت نداده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، شیفت صبح امروز یک کارتن خواب را به بیمارستان بعثت همدان با حال و روز ناخوشی تحویل می دهند.

پاهای کارتن خواب از شدت سرما عفونت کرده و به مانند سوختگی درجه سه است، تشخیص اولیه پزشک برای این مرد که در بخش 2 جراحی بیمارستان بستری شده، قطع شدن دو پای اوست، این درحالی است که تا این لحظه به گفته یک منبع آگاه هنوز کارتن خواب به قطع شدن پاهایش رضایت نداده است و هنوز امیدوار است شاید پاهایش درمان شود.
این منبع آگاه می افزاید: اگر پاهای این فرد که بر اثر سرمازدگی عفونت شدید پیدا کرده، قطع نشود، عفونت موجود به سایر قسمت های بدن او نیز منتقل می شود و در نهایت عفونت موجود سلامت جسمی او را تهدید خواهد کرد.
شنیده شده این کارتن خواب نگون بخت شب گذشته توسط اورژانس فوریت‌های پزشکی از پلیس راه همدان ـ قزوین به گرمخانه همدان منتقل می شود و هیچ کدام از مسئولان مربوطه متوجه وخامت اوضاع جسمی او نمی شوند!
سرما با خود قطع پاهای این مرد کارتن خواب را به همراه نیاورده است، سرما با خود سردی مسئولان را در رسیدگی به امور محرومان جامعه را آورده.
معلوم نیست چه کسی باید پاسخگوی این آشفته بازار کارتن خواب ها در روزهای سرد پاییزی و زمستانی باشد، اورژانس، شهرداری و شورای شهر و یا بهزیستی؟!

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان