آخرین اخبار

28. آذر 1395 - 10:00   |   کد مطلب: 25756
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنوز برخی حماسه حضور مردم در 9 دی را سانسور می کنند، گفت: آن روزها بسیار از زبان مردم حرف زده می شد، برخی از تجمعات به نام مردم شکل می گرفت و برخی از بیانیه ها به نام مردم صادر می شد، برخی از نامهربانی ها نسبت به نظام به نام مردم و توده های مردمی زده می شد، اما 9 دی تمام آن طومارهای جعلی فتنه گران را در هم پیچید.

«فرهاد فلاحتی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: 9دی 88 یا همان روز بصیرت،  نشان دهنده این بود که مردم در صحنه سیاسی و اجتماعی از بسیاری از مسئولان جلوتر بوده و شیفته انقلاب و نظامشان هستند، رکن ولایت فقیه را بر منافع دیگر ترجیح می دهند و تحمل برخی از نامهربانی ها و سیاست بازی های برخی از خواص را ندارند.

9دی انفجار بصیرت/فتنه گران کاذبانه تجمعات، بیانیه ها و نامهربانی ها را به نام مردم جعل می کردند

وی با بیان اینکه 9 دی انفجار بصیرت در سطح جامعه بود و نشان داد که مردم به معنای واقعی شیفته جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: آن روزها بسیار از زبان مردم حرف زده می شد، برخی از تجمعات به نام مردم شکل می گرفت و برخی از بیانیه ها به نام مردم صادر می شد، برخی از نامهربانی ها نسبت به نظام به نام مردم و توده های مردمی زده می شد، اما 9 دی تمام آن طومارهای جعلی را در هم پیچید.

حرکت خودش 9 دی مردم فاصله آنان با فتنه گران را نشان داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: با ورود خودجوش مردم به عرصه خیابان ها که در سراسر ایران اسلامی انجام گرفت، همه مسائل برای دوست و دشمن روشن شد که مردم از فتنه گران حمایت نمی کنند.

مردم با دیدن رأفت نظام امیدوارتر حماسه 9 دی را خلق کردند

فلاحتی تصریح کرد: نگرانی بسیاری از مردم به دلیل آن بود که حتی برخی از ارکان نظام و دستگاه هایی که انتظار برخورد جدیدی تری از آنان در رابطه با فتنه 88 می رفت، انجام نمی دادند و خود را کنار کشیده بودند، اما زمانی که مردم رأفت نظام را در برخورد با افراد فریب خورده که ناآگاهانه وارد فتنه شده بودند را دیدند، همین خود کافی بود تا به صورت خودجوش به خیابان ها بیایند و از نظام دفاع کنند و و هم اینکه به رأفت نظام هم امیدوارتر شدند.

هنوز برخی حماسه حضور مردم در 9 دی را سانسور می کنند

وی با بیان اینکه نتیجه آن روز، بصیرتی شد که طومار تمام فتنه گران درهم پیچیده شود، عنوان کرد: تعجب از آن است که هنوز بعضی آن فضای واقعی مردم در عرصه سیاسی و اجتماعی را یا سانسور می کنند و یا تحلیل دیگری سر می دهند و به نوعی دیگر وانمود می کنند تا جریان فتنه 88 را یک فتنه تلقی نکنند و تعابیر دیگری از آن را به نمایش بگذارند.

در بین مردم، حوادث تلخ سال 88 یک فتنه تمام عیار بود/فتنه گران جایگاهی در بین مردم ندارند/رگه هایی از فتنه گران هنوز هم وجود دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: واقعیت این است که در بین توده های مردم شریف ایران آنچه که در سال 88 گذشت یک فتنه تمام عیار بود که برخی خواص کشور هم متأسفانه در آن دخیل بودند و این روزها هنوز هم رگه هایی از این اختلافات و موارد را در سطح کشور شاهد هستیم و این ها در بین جمعیت انقلابی و ولایی ملت ایران واقعاً فاقد پایگاه و جایگاه اجتماعی بودند و هستند.

9 دی نشان داد مردم از ولایت دست برنمی دارند

فلاحتی ابراز امیدورای کرد: به زودی همه افرادی که تعصبی در این زمینه به خرج می دهند و می خواهند فتنه 88 را به عنوان یک حرکت یا قیام و نهضت تعریف کنند بفهمند که مسیر آن گونه که آنان تصور می کردند نبوده است، به همین دلیل روز 9 دی روز بصیرت ملت ایران بود که نشان دادند از کیان و فضای آرام سیاسی خودشان، از ولایت فقیه که استوانه محکمی است و جمهوری اسلامی به معنای واقعی دفاع می کنند.

پیام 9 دی به دشمنان؛ با شعارهای بزک کرده، ملت ایران فریب نمی خورند

وی عنوان کرد: 9 دی مثل همه حرکت های جمعی مردمی برای دشمنان نشان داد که نمی شود در بین توده های مردم با شعارهای بزک کرده حرکت هایی ایجاد کنند و یا با مهندسی معکوس بخواهند مردم را علیه منافع انقلابی خودشان تحریک کنند، آنان متوجه شدند مسیری را که انتخاب کرده اند مسیر غلطی بوده است.

بشگن های شادمان آفرین دشمنان برای فتنه گران سودی نداشت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آن روزها بسیاری از کشورهایی که بشگن های شادمان آفرین برای خودشان می زدند خیلی زود متوجه شدند که توده های ملت ایران همان توده های انقلابی سال 57 هستند و همان کسانی هستند که در خط مقدم جبهه های متعدد از جنگ تحمیلی تا حوادث دیگر مقاومت و ایستادگی کردند و برای آن خون دادند و هم اکنون هم اگر نیازی باشد در عرصه های مختلف نسبت به بسیاری از خواص و مسئولان پیشقراول تر هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان