آخرین اخبار

29. آذر 1395 - 19:45   |   کد مطلب: 25770
در حالی که در روزهای گذشته شاهد تناقض های آشکاری در گفته های مسئولان دولتی حداقل در تعداد نجومی بگیران با آمارهای ارائه شده از سوی دیوان محاسبات کشور هستیم و برخی نمایندگان حامی دولت هم بر این موضوع اذعان دارند، اما امروز وزیر اقتصاد عنوان کرد که دولت اطلاعات خاصی نداده و همه اطلاعاتی را که داشته در اختیار دیوان محاسبات قرار داده است.

«علی طیب نیا» عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در باره فیش های نجومی و علت تفاوت آمار دولت با دیوان محاسبات کشور گفت: دولت اطلاعات خاصی نداده، دولت همه اطلاعاتی را که داشته در اختیار دیوان محاسبات قرار داده است.

وی اظهار کرد: گزارش را هم دیوان محاسبات اعلام کرده است، از طریق تلویزیون هم اعلام شده و همه در جریان آن قرار گرفته اند.

صحبت های طیب نیا در حالی است که به گفته برخی نمایندگان مجلس و حتی نمایندگان حامی دولت، طرح یک فوریتی ارائه شده در اوایل هفته گذشته تنها برای رفع تناقض های آماری درباره موضوع نجومی بگیران بوده است.

«محمدرضا بادامچی» دیگر عضو فراکسیون امید مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفته بود که: به دلیل تناقض هایی که بین آمارها وجود داشت تصمیم بر آن شد تا برای رفع شبهه های ایجاد شده مجلس دوباره با ارائه طرح یک فوریتی موضوع حقوق های نجومی را یک بار دیگر بررسی کنند تا خواسته های جامعه را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه به زودی و در یکی دو هفته آینده شفاف سازی کامل و اعلام نظر قاطع مجلسی ها را در پیش داریم، اظهار کرد: در مجموع آنچه لازم بوده گفته شده و من نمی خواهم که با بیان مطلب جدید شک و شبهه دیگری در جامعه ایجاد شود و بهتر است تا زمان اعلام جمع بندی نهایی مجلس منتظر بمانیم.

به گزارش رودآور، گویا قرار است سخنان متفاوت مسئولان دولتی همچنان ادامه داشته باشد چرا که بارها از سوی دولت یازدهم نجومی بگیران مورد عنایت قرار گرفته اند و گاهاً آنان را ذخایر انقلاب خطاب کرده اند! و گاهی هم تعداد این نجومی بگیران از سوی مسئولان دولتی به چهار نفر تقلیل یافته است.

در این باره می توانید به صورت مفصل گزارش ذیل را بخوانید:

تناقض گویی های اعضای فراکسیون امید مجلس درباره نجومی بگیران:

جلودارزاده: درباره سخنان نوبخت چیزی نشنیدم، صحبت ها در رسانه ها با دست به دست شدن تغییر کرده است/ بادامچی: بررسی دوباره حقوق های نجومی، برای رفع شبهه آمارهای متناقض/حیدری: دراین زمینه صحبت نمی کنم/مرادی: حقوق های نجومی مایه شرمساری است

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان