آخرین اخبار

3. دى 1395 - 14:19   |   کد مطلب: 25834
بی شک فتنه سال 88 که از خارج کشور حمایت می شد عواقبی به دنبال داشت و در زمانی که می رفت ایران بیش از پیش مقتدرانه و عزتمندانه برنامه های خود را پیش ببرد، سبب ساز وضع تحریم های جدیدی علیه ملت ایران شد، تحریم هایی که به بهانه نقض حقوق بشر شکل گرفت و این مردم بودند که تاوان بی بصیرتی خواص و ساکتین فتنه را دادند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛آشوبگران و فتنه گران در فتنه سال 88 دنبال رو خواص بی بصیرتی بودند که همسو با دشمنان نظام هر روز از هشت ماه فتنه را بر طبل رسوایی خود می زدند تا آنکه در 9 دی 88 مردم بصیر و انقلابی به صورت خودجوش به میدان آمدند و نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.

بی شک فتنه سال 88 که از خارج کشور حمایت می شد عواقبی به دنبال داشت و در زمانی که می رفت ایران بیش از پیش مقتدرانه و عزتمندانه برنامه های خود را پیش ببرد، سبب ساز وضع تحریم های جدیدی علیه ملت ایران شد، تحریم هایی که به بهانه نقض حقوق بشر شکل گرفت و این مردم بودند که تاوان بی بصیرتی خواص و ساکتین فتنه را دادند.

مردم خودجوش در برابر عوامل مخل نظام در فتنه 88 ایستادند

در این باره «محمد قمی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: حضور مردم در پشتیبانی از نظام هر زمانی که باشد برای حفظ نظام مؤثر بوده است و ما این حضور کارساز را در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی وحتی هم اینک در دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) مشاهده می کنیم.

وی اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت مردمی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران امتیازی ارزشمند است و 9 دی سال 88 هم این مردم بودند که برای دفاع از نظام و مقابله با هر گونه عوامل مخل نظام به صحنه آمدند و بسیار اثربخش در اعتقاد به نظام امور را پیش بردند.

فتنه تحریم ساز/امریکا به هر بهانه ای به دنبال وضع تحریم های جدید علیه ملت ما است

این عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به این سوال که فتنه 88 چگونه زمینه ساز وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران به بهانه حقوق بشر شد؟ افزود: دشمنان اسلام از جمله امریکایی وغربی ها همیشه با ملت ما مخالف بودند و هستند و تا زمانی که اسلام داریم همیشه با ما مخالفت می کنند تا دست از اسلام خود برداریم.

قمی تأکید کرد: امریکا و صهیونیست هایی که خود را مدعیان حقوق بشر می دانند هر روز به بهانه ای دست به تحریم علیه ملت ما می زنند، یک روز به بهانه حقوق بشر و روز دیگر به بهانه حمایت از تروریست! چرا که آنان دوست ندارند اسلام نقطه قوتی داشته باشد و بر آن پایه حرکت کند.

در برجام هم امریکایی ها نقض عهد کردند/امریکایی ها نقض کننده اصلی حقوق بشر در جهان هستند

وی تصریح کرد: در مسئله برجام هم شاهد پیمان شکنی امریکایی ها هستیم و همه این موارد نشان می دهد که آنان تنها به دلیل اعتقاد ملت، علیه ما نقشه های شوم خود را اجرا می کنند، چرا که شکوفایی، پر رونقی و شاد بودن ما را نمی خواهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه عنوان کرد: امریکایی ها در حالی که خود به عنوان یک تروریسم دولتی محسوب می شوند و  تروریست پرور هستند و همچنین بیشترین نقض حقوق بشر در کشور آنان شکل می گیرد، همیشه حرف از حمایت از حقوق بشر می زنند، حقوق بشری که خود آن را نادیده گرفته اند.

قمی با اشاره به اینکه کشورمان از قربانیان اصلی ترور در جهان است، تصریح کرد: امریکایی ها همچون صهیونیست ها مدعی حقوق بشر هستند در حالی که خود دست به جنایات بسیار می زنند.

فتنه 88 عواقب ناگواری برای ما داشت

«حسن لطفی» فعال اصلاح طلب و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت:  فتنه همیشه شدیدتر از قتل است چرا که زمینه های چند قتل دیگر را فراهم می سازد.

وی اظهار کرد: فتنه سال 88 عواقب بسیار ناگواری به دنبال داشت و نزدیک بود که به واسطه فتنه گران حقوق مردم پایمال شود.

مسئولان با بصیرت به مسائل ابتدایی دامن نزنند

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: وظیفه تمام مسئولان و به ویژه نمایندگان آن است که آگاه و با بصیرت باشند و این نباشد که به مسائل ابتدایی دامن بزنند و آن را تبدیل به فتنه کنند یعنی با بصیرت امور کشور را پیش ببرند.

لطفی عنوان کرد: شاید فتنه 88 به صورت مقطعی اختلاف اجتماعی را به دنبال داشت اما نتوانست باور و اعتقادات مردم را بگیرد از این رو به شکست انجامید.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان