آخرین اخبار

5. دى 1395 - 4:31   |   کد مطلب: 25874
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دشمنان انقلاب از فتنه 88 برای وضع تحریم های جدید بهره برداری کردند، گفت: با این وجود حماسه9دی، آبی سردی بر آتش فتنه ضد انقلاب داخلی و نقشه های شوم سوءاستفاده کنندگان خارجی ریخت.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: 9 دی همایش مردمی و فراگیر ملتی بود که همیشه در حوادث اثربخش انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده در حل مشکلات اساسی کشور داشته و دارند.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی، یک جنبش مردمی بزرگ بود، اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی یک پارچه در دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ه) و مقام عظمای ولایت نشان دادند که حضور پربرکتشان مانند سایر حضورهای دیگرشان، جلوبرنده اهداف و آرمان های انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: آن حماسه، مزیت های چشمگیری برای انقلاب اسلامی به دنبال داشت و نشان داد کشوری که مبتنی بر آراء و نظرات مردم حرکت می کند در برابر تمامی توطئه ها هم ایستادگی می کند و خود این مردم با اتحاد، به دنبال حل مشکلاتشان هستند.

مفتح عنوان کرد: در حوادث پس از انتخابات سال 88 و فتنه بزرگ آن ماه ها مردم به خوبی احساس کردند که باید برخورد قاطعی با عاملان ایجاد کننده فضای مسموم جامعه یعنی ضد انقلاب های داخلی، سوء استفاده کنندگان خارجی و دشمنان انقلاب داشته باشند و آن فتنه بزرگ، این حماسه عظیم را می طلبید تا آرامش به کشور بازگردد.

وی تصریح کرد: مردم با تجدید بیعت با رهبر انقلاب، انزجار خود را از فتنه گران و سران فتنه ثابت کردند و پس از آن حماسه شاهد بودیم که دستگاه های مختلف در فضایی آرام برنامه های خود را جلو بردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه گفت: فتنه یعنی شرایطی که فضا روشن نیست و غبار آلود است و آن حضور حماسی مردم، فضای پرتنش فتنه را آرام ساخت و شرایط ابهام انگیز ایجاد شده را از بین برد و همچنین کشور را در برابر تهدیدهای دشمنان که اهداف نامقدس خود را دنبال می کرند مصون نگه داشت.

مفتح با اشاره به اینکه دشمن از فضای التهاب فتنه 88 و تنش های ایجاد شده برای اجرای مقاصد شوم خود در راستای وضع تحریم های جدید بهره برداری کرد، افزود: با وجود سوء استفاده دشمنان انقلاب از آن فتنه، مشاهده می کنیم که کشور در برابر ضد انقلاب داخلی حفظ شد و  فضایی در جامعه برای رشد و بالندگی به وجود آمد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان