آخرین اخبار

10. دى 1395 - 8:49   |   کد مطلب: 25931
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان گفت: هفته گذشته به دلیل بارش برف و برای خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی این شهرستان، 600 تن ماسه نمک پاشیده و 136 هزار و 700 متر مکعب برفروبی انجام شد.

«ابراهیم نانکلی»  در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در هفته ای که گذشت راهدارن  اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان با شروع بارش برف راس ساعت 10صبح سه شنبه  از ابتدای  حوزه استحفاظی تا سه راهی خیرآباد و گردنه پیرغیب  مشغول عملیات نمک پاشی و برفروبی شدند.

وی اظهار کرد: اکیپ های نمک پاش وبرف روب در محور های "تویسرکان ـ سرکان"، "تویسرکان ـ کنگاور"، "تویسرکان ـ اشتران" و تویسرکان  ـ شهرستانه در این مدت مشغول نمک پاشی و برفروبی بودند.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده جوکار تویسرکان افزود: در این عملیات که تا ساعت هفت عصر به طول انجامید 600 تن ماسه نمک پاشیده و 136 هزار و 700 متر مکعب برفروبی انجام شد.

 نانکلی عنوان کرد:  گشت راهداری شبانه  به منظور نمک پاشی در نقاط مستعد یخزدگی و انجام نمک پاشی از دیگر برنامه های اکیپ های راهداری در شب گذشته بوده است.

وی گفت: شهرستان تویسرکان دارای 460 کیلومتر راه اصلی فرعی و روستایی است و در روز و شب های برفی راهدارن این اداره به محض شروع بارش عملیات برفروبی و نمک پاشی را در سطح راه های حوزه استحفاظی آغاز می  کنند و تا پایان برفروبی ونمک پاشی کلیه محورهای حوزه استحفاظی در سطح شهرستان مشغول خدمت رسانی به همشهریان و کاربران جاده هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان