آخرین اخبار

16. دى 1395 - 12:00   |   کد مطلب: 26032
پس از کش و قوس های فراوان پس از 12 ماه امروز با حضور مسئولان استانی و تویسرکانی، سی.تی. اسکن تنها بیمارستان این شهرستان راه اندازی شد، گفته می شود نبود مکان مناسب برای نصب این دستگاه علت اصلی تأخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، ظهر امروز پنج شنبه دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان تویسرکان پس از 12 ماه تأخیر با حضور فرماندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان و تنی چند از مسئولان شهرستان آغاز به کارکرد.

گفته می شود نبود مکان مناسب برای نصب این دستگاه علت اصلی تأخیر بوده است.

حسین زاده، مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در این باره به خبرنگار رودآور گفته بود: شرکت فروشنده که برای نصب دستگاه آمده بودند، در روز نصب با توجه به قدیمی بودن ساختمان و مکان پیش بینی شده، از نصب آن خودداری کردند و علت منطقی آنان این بود که دستگاه سه هزار دور در دقیقه می چرخد و در هر نقطه پنج تن فشار وارد می کند و ساختمان مورد نظر تحمل این فشار را نداشته و امکان آوار شدن آن می رفت، همین دلیل بالاجبار تا زمانی که مکان جدید برای آن در طبقه هم کف بیمارستان ساخته می شد باید صبر می کردیم.

به گزارش رودآور برای خرید این دستگاه سی.تی. اسکن که ازنوع 16 اسلایسی است، دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است، مردم تویسرکان بارها به علت مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان گلایه های خود را عنوان کرده اند که نصب با تأخیر این دستگاه یکی از این گلایه ها بود.

از دیگر مشکلات حوزه بهداشت و درمان تویسرکان ساختمان قدیمی تنها بیمارستان تویسرکان است و با توجه به کندی روند ساخت پروژه بیمارستان قائم(عج) هنوز بسیاری از مشکلات همشهریان تویسرکانی مرتفع نشده است.

کمبود پزشک به ویژه در روزهای تعطیل هم نارضایتی هایی به دنبال داشته و امید است مسئولان ارشد شهرستانی برای این مشکلات چاره سازتر و سریعتر وارد میدان شوند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان