آخرین اخبار

16. دى 1395 - 20:17   |   کد مطلب: 26046
رئیس هیأت هاکی استان همدان از اعزام دو ملی‌پوش هاكي از همدان به کرواسی خبر داد و گفت: انتخاب‌های تیم ملی بسیار ناعادلانه است.

به گزارش رودآور؛ محمدجواد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دعوت دو هاکی‌باز همدانی به تیم ملی، اظهار کرد: استان همدان در اردوهای ملی بازیکنانی زیادی را داشت که متاسفانه برای مسابقات تنها دو ملی‌پوش به لیست نهایی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: بهداد بیرانوند و ساسان حاتمی‌نژاد دو هاکی‌باز همدانی هستند که در لیست نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آتی حضور دارند.

رئیس هیأت هاکی استان همدان تصریح کرد: تیم ملی هاکی کشورمان صبح فردا عازم کرواسی خواهد شد تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور که یکی از معتبرترین مسابقات هاکی در دنیا است، شرکت کند.

وی با انتقاد از وضعیت حاکم بر تیم ملی آقایان، گفت: متأسفانه انتخاب بازیکنان تیم ملی ناعادلانه است و بازیکنان مستعد بسیاری برون از گود می‌مانند.

جعفری تصریح کرد: ما چندین بازیکن سطح بالایی داریم که در اردوهای ملی حاضر هستند اما همواره برای حضور در مسابقات قلم قرمز روی نام آنها کشیده می‌شود.

وی اضافه کرد: بارها به خاطر این موضوع به فدراسیون اعتراض کرده‌ایم اما فریاد ما به جایی نمی‌رسد و مجبوریم که با آن بسازیم زیرا همه زور خود را برای این کار بردیم.

رئیس هیأت هاکی استان همدان تاکید کرد: متأسفانه حرف سرمربی تیم ملی آقایان در فدراسیون بسیار برنده است و تحت هر شرایطی مورد حمایت رئیس فدراسیون است.

وی با اشاره به وضعیت هیأت هاکی استان همدان، افزود: شکر خدا توانسته‌ایم شرایط خوبی را بر مجموعه هاکی استان حاکم کنیم و دست خالی همه امور را پیش ببریم.

جعفری اظهار کرد: این هیأت در شهر همدان صاحب یک سالن و یک زمین چمن مصنوعی است که از این دو مورد مخارج خود را تأمین می‎کنیم و در سطح لیگ برتر نیز سه تیم را داریم.

وی گفت: یک تیم آقایان و دو تیم بانوان را در لیگ برتر داریم و بدون هیچ اسپانسری و با دست خالی توانسته‌ایم تیم‌های خوبی را رهسپار این مسابقات کنیم.

رئیس هیأت هاکی استان همدان افزود: مدارس هاکی خوبی هم راه‌اندازی کرده‌ایم و تهیه امکانات و وسایل این مدارس نیز به عهده هیأت است.

وی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های خود را به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌دهیم و در راه رشد و اعتلای ورزش هاکی استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان