آخرین اخبار

19. دى 1395 - 22:52   |   کد مطلب: 26106
مدير شركت شهرک‌های كشاورزي استان همدان گفت: 19 واحد شهرك گلخانه‌ای در فرسفج نهاوند واگذار شد.

به گزارش رودآور؛ محمد خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سال گذشته 6 مجتمع گلخانه‌ای تحویل شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای استان شده است، اظهار کرد: این 6 شرکت در امزاجرد، برزول، حرم‌آباد، موسی‌آباد، فرسفج و دمق قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این 6 شهرک گلخانه‌ای حدود 40، 50 و 80 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در این مجتمع‌های گلخانه‌ای 29 واحد خالی وجود دارد که در صورت اعلام نفرات از سوی سازمان جهاد کشاورزی با آن‌ها عقد قرارداد خواهد شد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه عقد قرارداد شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای با متقاضیان از دو طریق انجام می‌شود، ادامه داد: نخست اینکه متقاضیان از سوی جهاد کشاورزی معرفی‌شده و یا شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای فراخوان می‌زند.

وی افزود: زمین مورد نظر ابتدا از سوی کارشناسان این رسمی دادگستری ارزیابی و قیمت‌گذاری شده و با توجه به قیمت اصلی 30 درصد نقدی و 70 درصد به‌ صورت اقساط 6 ساله از متقاضیان دریافت می‌شود.

خدادادی در رابطه با شهرک گلخانه‌ای فرسفج با بیان اینکه کارهای باقی‌مانده در این شهرک امسال تکمیل و واگذاری‌ها انجام شد، تصریح کرد: در شهرک گلخانه‌ای فرسفج با 19 واحد از طریق فراخوان عمومی عقد قرارداد و واگذار شد.

وی با بیان از 19 واحد واگذار شده در شهرک گلخانه‌ای فرسفج 11 واحد به بهره‌برداری رسید و بقیه در حال ساخت هستند، بیان کرد: زمین‌ها دارای آب، برق، گاز و امکانات هستند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه همه زمین‌ها به‌ جز یک مورد در شهرک گلخانه‌ای فرسفج برای تولید سبزی و سیفی واگذار شده‌اند، بیان کرد: یک مورد واگذاری از 19 مورد برای کشت نهال پیوندی گردو است.

وی با اشاره به اینکه دو شهرک گلخانه‌ای در کرتیل‌آباد ملایر و عمان رزن در حال تکمیل است، ادامه داد: شهرک گلخانه‌ای کرتیل‌آباد ملایر به‌ عنوان شهرک پرورش دام مطرح بود اما بعد به شهرک گلخانه‌ای تغییر پیدا کرد.

خدادادی با اشاره به اینکه فراخوان واحدهای شهرک کرتیل‌آباد دو هفته اعلام شد، ادامه داد: این شهرک 24 واحد دارد و با توجه به فراخوان انجام‌شده 33 نفر متقاضی هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان