آخرین اخبار

23. دى 1395 - 6:42   |   کد مطلب: 26153
عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ملت ما با هر گرایشی با پیروی از ولایت پشتبیان اسلام و نظام هستند، گفت: بصیرت، تحقیق، شناخت و دقت در انتخابات لازم است.

به گزارش  رودآور،

«آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» شامگاه روز گذشته در همایش سخنرانی و روشنگری جهاد کبیر در بین مردم تویسرکان با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد توجه امام راحل(ره) بود و آن نماز و تجلیلی و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره وی هم نشان داد که مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی هم بود..

وی اظهار کرد: پیام رهبر انقلاب و حضور مردم در تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان از اتحاد، همبستگی و اردات مردم نسبت به اصل اسلام، انقلاب و ولایت دارد و نشان داد تبلیغات سوء دشمن هم نمی تواند بین امت و ولایت فاصله بیاندازد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه امام راحل(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت را در بین ملت ایران زنده کردند، افزود: مردم ما چه در جنگ و چه در تمامی صحنه های پس از انقلاب نشان دادند که جانانه از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و این روزها هم مدافعان حرم این اصل را به خوبی ثابت کرده اند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه هیچ گاه کسی از اسلام خسته نمی شود، عنوان کرد: مهمترین نقطه قوت ملت ایمان است و مهمترین مرکزی که می تواند نیروی مردمی و نسل جوان را تقویت کنند حوزه های علمیه و  مراجع و علمای بزرگ هستند و زمانی که این بزرگواران یک قدم بر می دارند، مردم تا پای جان برای دفاع از دین خدا و عظمت انقلاب استقامت می کنند و هیچ دشمنی نمی تواند نقشه های شوم خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه در آیات و احادیث بسیار آمده است که هر که دین خدا را یاری کند، خدا او را یاری می کند، تصریح کرد: در انتخاباتی که در آینده ای نزدیک برگزار می شود باید بر نکاتی مهم توجه کرد و داشتن بصیرت در انتخابات یک شرط اساسی است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: بصیرت، تحقیق، شناخت و دقت در انتخابات لازم است و این شناخت عقلانی و قانونی بوده و تجربه هم نشان داده است که هر چه مردم بیشتر بصیرت داشته باشند و طبق معیارهایی که اسلام و انقلاب تبیین کرده، حرکت کنند خداوند هم آنان را در به نتیجه رسیدن یاری می کند.

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: اتحاد و همبستگی مردم در تمامی صحنه های انقلاب از معجزات الهی است و در این راستا مهم آن است که تک تک ما به وظیفه خودمان عمل کنیم و نتیجه کار را به خدا بسپاریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان