آخرین اخبار

23. دى 1395 - 15:25   |   کد مطلب: 26156
عضو خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنرانی های خود چه در خطبه های نماز جمعه و چه در مصاحبه های مکرر مردم را دعوت می کردند که باید مردم پیرو ولی فقیه باشند.

«آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از افراد بسیار مؤثر در مسئله خبرگان رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه بود.

وی اظهار کرد: وی در سخنرانی های خود چه در خطبه های نماز جمعه و چه در مصاحبه های مکرر مردم را دعوت می کردند که باید مردم پیرو ولی فقیه باشند.

عضو خبرگان رهبری افزود: آن مرحوم با تبیین اینکه ولی فقیه بعد از ارتحال امام(ره)، مقام معظم رهبری است به دنبال آن بودند تا به مردم بگوید که پشتیبان ولایت باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: یار دیرین امام(ره) نه تنها مورد توجه ایشان بودند بلکه رهبر انقلاب نیز به وی توجه بسیار داشتند، چنان که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری شاهد این موارد هستیم.

وی تصریح کرد: رفتار و منش رهبر انقلاب در این روزها به خوبی ما نشان داد که اختلاف سلیقه ها هیچ گاه نباید وحدت جامعه اسلامی را خدشه دار کند و نباید ذره ای فرصت به دشمنان اسلام و انقلاب داد که از کردار ما سوءبرداشت داشته باشند و به دنبال تفرقه اندازی باشند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: رهبر انقلاب هوشیارانه در تجلیل از همکاری و همیاری دوست 59 ساله خود وارد میدان شدند و آن نماز با شکوه را بر پیکر یار دیرین امام اقامه کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به خوبی به افرادی که برای انقلاب سختی های بسیار به جان خریدند توجه داشته و دارند و ما نباید اجازه دهیم تا دشمنان اسلام و نظام اتحاد و برادریمان را بگیرند و شکافی در جامعه ایجاد کنند.

وی تأکید کرد: این اتحاد و همبستگی است که نشان می دهد ملت ما با پیروی از ولی فقیه پیرو مکتب انقلابی امام خمینی(ره) و شهدا هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان