آخرین اخبار

23. دى 1395 - 21:18   |   کد مطلب: 26162
عضو شوراي شهر همدان با بیان اینکه 6 فرهنگسرا آماده افتتاح در همدان داریم، گفت: 11 فرهنگسرای نیمه‌کاره نیز در دستور ساخت است.

به گزارش رودآور؛ رضا غلامی‌خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از دور سوم فعالیت شورای شهر تاکنون 16 فرهنگسرا و سالن ورزشی در همدان افتتاح شده است، اظهار کرد: 6 فرهنگسرا و سالن ورزشی نیز در سطح شهر آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای ولایت خضر، نورمحال و کوی محمدیه از جمله فرهنگسراهای آماده افتتاح هستند، گفت: در حال حاضر 11 فرهنگسرای نیمه کاره و آماده ساخت داریم که در بودجه 96 قرار خواهند گرفت.

عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: 17 زمین آماده نیز برای ساخت فرهنگسرا و سالن ورزشی داریم که با بهتر شدن وضعیت مالی ساخته خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 15 زمین نیز به مساجد و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ساخت فرهنگسرا هدیه کرده ایم، ادامه داد: تاکنون 81 زمین معادل 355 هزار و 161 متر مربع تملک شده است.

خجسته با اشاره به اینکه 13 زمین دیگر در دست پیگیری برای تملک است، افزود: زمین فوتبال دهکده ورزشی در جاده رباط شورین که 10 هکتار آن در شورای سوم پیگیری شد آماده شده و در حال حاضر جوانان و نوجوانان از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی بازدیدی که از فرهنگسرای نورمحال داشتیم این مجموعه آماده افتتاح است، اظهار کرد: 750 میلیون تومان برای آماده سازی این فرهنگسرا هزینه شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان