آخرین اخبار

24. دى 1395 - 19:17   |   کد مطلب: 26178
سرمربی تیم والیبال اتحاد جوان همدان گفت: پیروزی مقابل شهرداری جوان ارومیه، بهترین تیم لیگ دسته یک والیبال کشور دلچسب بود و در بهبودی جایگاه سومی تیم تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ علی خباره گه پیرامون دیدار شب گذشته تیمش مقابل شهرداری جوان ارومیه صدرنشین گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور اظهار کرد: این بازی سخت اما در عین حال جذاب بود که به نظرم تماشاگران برنده اصلی این بازی بودند.

وی اضافه کرد: تیم حریف از کادر فنی و بازیکنان سرشناس برخوردار بود و دو تیم آماده و باتجربه را در اختیار داشت اما در طول روند بازی توانستیم ضمن اصلاح نقاط ضعف تیم و تغییرهای فنی و تاکتیکی به پیروزی برسیم.
خباره گه بیان کرد: شهرداری جوان ارومیه تا قبل از بازی با ما بدون باخت در صدر جدول گروه یک قرار داشت و ثابت کردیم با تعصب ، دقت و تلاش بیشتر می توان مقابل بهترین تیم ها هم پیروز شد.
وی افزود: کار سختی در ادامه را پیش رو داریم و هدف اصلی ما تصاحب رتبه دومی جدول است چرا که صعود به مرحله پلی آف با بهترین جایگاه در جدول دور مقدماتی حایز اهمیت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تیم امروز به ریکاوری خواهد پرداخت و از فردا دور تمرین گروهی را انجام می دهیم تا با آمادگی مطلوب بتوانیم در دیدار هفته آینده مقابل کاله جوان آمل برای پیروزی به میدان برویم هر چند کار سختی در این بازی خارج از خانه داریم.
تیم اتحاد جوان همدان در حال حاضر رتبه سوم جدول رده بندی گروه یک والیبال کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان