آخرین اخبار

25. دى 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 26192
آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر کشور
آندرانیک و جباروف در یک قدمی استقلال/ جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد!
امروز آخرین مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است و بایستی تیم های ایرانی لیست نهایی خود را برای AfC ارسال کنند.

به گزارش رودآور  به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز آخرین مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است و بایستی تیم های ایرانی لیست نهایی خود را برای AfC ارسال کنند.

باشگاه پرسپولیس 
پرسپولیس با جذب سروش رفیعی و نریمان جهان، لیست خود را پر کرده بود تا جایی که برای جذب بازیکن جدید جایی نداشت تا اینکه امروز جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد.

 آرام طبع که در نیم فصل اول کمتر از سوی برانکو مورد استفاده قرار گرفت در فهرست ۱۸ نفره بازی سایپا قرار نگرفت و در تمرینات اخیر پرسپولیس هم غایب بوده است و همین اتفاقات دلیل خوبی برای جدایی وی از پرسپولیس بود.

 در نهایت لحظاتی پیش خبر رسیده جدایی آرام طبع از پرسپولیس قطعی شده و مراحل نهایی فسخ قرارداد او در حال انجام است.

با جدایی آرام طبع کار برانکو برای جذب یک مهاجم آسان تر از قبل خواهد شد و باید ببینیم امروز چه کسی وارد دفتر باشگاه پرسولیس خواهد شد.

ایگور پراهیچ، شایان مصلح، یک مدافع عراقی وشجاع خلیل زاده گزینه هایی هستند که احتمال می رود امروز با پرسپولیس به توافق برسند؛ البته توافقات اولیه با خلیل زاده انجام شده و این بازیکن منتظر دریافت رضایت نامه از باشگاه سپاهان است.

باشگاه استقلال تهران
استقلال تهران که قبل از شروع نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به راه انداخته بود تا به الان نتواسنته قراردادی را به ثبت برساند و از بین ایمان مبعلی، آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده که گزینه های اصلی منصوریان برای جذب بود فقط خبر توافق اولیه با آندرانیک از سوی باشگاه تایید شد.

از طرفی سرور جباروف ازبکستانی که برای تست پزشکی به محل پزشکی  سازمان لیگ رفته بود در صورت تایید تست پزشکی؛ امروز با استقلال قرار داد خواهد بست.

هنوز خبر قطعی از پیوستن آندرانیک تیموریان و جباروف به استقلال منتشر نشده ولی اضافه شدن این دو بازیکن به استقلال منوط به خروج دو بازیکن از لیست این باشگاه است.

همچنین بختیار رحمانی و میثم مجیدی صبح امروز جلسه ای با افتخاری مدیرعامل استقلال داشته و در خصوص جدایی خود از این باشگاه به مذاکره پرداختند و از طرفی امین حاج محمدی هم پس از پایان جلسه با افتخاری در این تیم ماندگار شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان