آخرین اخبار

25. دى 1395 - 20:15   |   کد مطلب: 26199
دبیر هیأت تیراندازی استان همدان از کسب عنوان سومی تیم شهید شمسی‌پور همدان در لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش رودآور ؛ صالح فریدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتمام رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور، اظهار کرد: هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی بانوان دیروز 24 دی ماه با حضور هفت تیم در غیاب تیم مقاومت که در استراحت به سر می‌برد در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات پنج ماه به طول انجامید که قریب به 100 ورزشکار در قالب هفت تیم با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت تیراندازی استان همدان تصریح کرد: در رشته تفنگ بادی، تیم نیروی زمینی ارتش با کسب 56 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم مقاومت با 56 امتیاز و شهید شمسی‌پور همدان با 40 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در رشته تپانچه بادی نیز تیم مقاومت تهران توانست با حداکثر امتیاز 52 در مکان اول بایستد و تیم‌های نیروی زمینی ارتش و شهید شمسی‌پور همدان با ترتیب با امتیاز های 48 و 40 در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

فریدی افزود: تیم همدان در مجموع نیز در مکان سوم این دوره از رقابت‌ها تکیه زد تا در این دوره از مسابقات با ترکیبی کاملاً بومی و با استفاده از تیراندازان همدان به این عنوان دست یابد.

وی با اشاره به نتایج هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی بانوان، گفت: تیم شهید شمسی‌پور همدان در هفته پایانی در رشته تفنگ تیم پاس ناجا را با شکست مواجه کرد.

دبیر هیأت تیراندازی استان همدان تأکید کرد: اما متأسفانه در رشته تپانچه برابر این تیم تهرانی تن به شکست دادیم، اما در مجمع امتیازات کلی در این رشته به مقام سومی دست پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب این عنوان را به روح سردار شهید علیرضا شمسی‌پور تقدیم می‌کنیم، زیرا او حق زیادی بر گردن جامعه ورزشی استان به خصوص رشته تیراندازی دارد و برای این ورزش زحمات زیادی را متقبل شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان