آخرین اخبار

27. دى 1395 - 20:44   |   کد مطلب: 26238
به همت فیلمسازان جوان همدانی
«من اکبر اعتماد اتم می‌شکنم» وارد بازار شد
یکی از کارگردانان مستند «من اکبر اعتماد اتم می‌شکنم» گفت: «من اکبر اعتماد اتم می‌شکنم» مستندی در خصوص زندگی پدر فناوری هسته‌ای ایران دکتر اکبر اعتماد است که توسط فیلمسازان جوان همدانی ساخته و روانه بازار شده است.

به گزارش  رودآور؛ احمد گنجه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اثر «من اکبر اعتماد اتم می‌شکنم» مستندی از زندگی دکتر اکبر اعتماد بوده که به پدر فناوری هسته‌ای ایران معروف است.

وی تصریح کرد: تهیه‌کننده و کارگردان این پروژه بنده و سید وحید حسینی هستیم که همکاران دیگری چون محمدحسین یزدانی‌راد(پژوهشگر)، سید وحید حسینی(تصویربردار)، محدثه گلچین عارفی(تدوین)، مجتبی مطلبی(عکاس) و فرزاد سپهر(امور رسانه ) در این پروژه همکاری داشتند.

کارگردان این مستند با بیان اینکه دکتر اکبر اعتماد متولد همدان، موسس و نخستین رئیس دانشگاه بوعلی‌سینای همدان و همچنین موسس و نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است، افزود: در این فیلم 82 دقیقه‌ای سعی شده است تا به معرفی بیشتر وی پرداخته شود.

وی مدت زمان تولید این اثر را از بهار سال 91 تا زمستان سال 93 عنوان کرد و گفت: تمام هزینه‌های این پروژه به صورت شخصی تأمین شده و تعداد محدودی وارد شبکه خانگی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند براى ثبت سفارش، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مرکز موسیقى بتهوون با شماره 02188313867 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان