آخرین اخبار

2. بهمن 1395 - 10:20   |   کد مطلب: 26319
استاندار همدان با ابراز تاسف از حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران، ایثار و فداکاری آتش نشانان را جهادی مقدس و جاودانه خواند.

به گزارش پایگاه خبری رودآور به نقل از روابط عمومی استانداری همدان محمدناصر نیکبخت افزود: عملیات غرورآفرین دلاورمردان جان برکف عرصه امداد و نجات ، درس اخلاق ، ایمان و چگونه زیستن است.
وی اظهارکرد: آنچه این ضایعه دردناک را تحمل پذیر می کند، احیای حس نوعدوستی هموطنان در سراسر ایران اسلامی از جمله استان همدان و نیز مردم آن سوی مرزها در اقصی نقاط جهان و ابراز همدردی آنان با خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان است.
استاندارهمدان باعرض تبریک و تسلیت شهادت افتخارآفرین آتش نشانان در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده های آن عزیزان، از خداوند متعال برای جانباختگان غفران واسعه ، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت کرد.
در پی حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان