آخرین اخبار

2. بهمن 1395 - 21:23   |   کد مطلب: 26330
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه فضا برای کارتن به دستان غیر مجاز ناامن شود، گفت: خانه‌مسافرها موجب توزیع درآمد گردشگری در بین مردم می‌شود.

به گزارش رودآور؛ علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت کارتن به دستان و خانه های استیجاری بدون مجوز در همدان اظهار کرد: منازل استیجاری یک ظرفیت گردشگری در زمینه اسکان و امر مثبتی در جذب گردشگر است زیرا عمده بار اسکان گردشگران استان را خانه‌مسافرها بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خانه‌مسافرها موجب توزیع درآمد گردشگری استان در بین مردم می‌شود، افزود: خانه‌مسافرها باید در چارچوب قرار گیرند زیرا زمانی که نظارت باشد، وجه مثبت آن غالب خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه خیلی از خانه‌مسافرها غیر قانونی هستند، گفت: حل این مشکل بدین گونه است که فضا برای کار غیرقانونی کارتن به دست‌ها تیره شود و خانه‌مسافرهای بدون مجوز اجازه اقدام غیر قانونی نداشته باشند.

وی بر لزوم نظارت بر کار کارتن به دستان تصریح کرد: افراد سودجو علاقمند هستند که نظارتی نباشد و به هر کسی خواستند خدمات بدهند که ممکن است جرائمی نیز در این مورد صورت گیرد اما باید در استان فضای ناامنی را برای فعالان غیر قانونی اسکان مسافران ایجاد کرد.

مالمیر با بیان اینکه ما به عنوان دستگاه متولی آمادگی برای صدور مجوز و نظارت بر کار منازل استیجاری داریم، گفت: میراث فرهنگی کاملاً در چارچوب و هدفمند این کار را انجام خواهد داد و تلاش داریم امسال خانه‌های استیجاری مجاز را برای مسافران تبلیغ کنیم تا از ظرفیت آنها برای اسکان استفاده شود.

وی کارتن به دستان را نمادی از گردشگری بودن شهر همدان دانست و یادآور شد: فعالیت کارتن به دستان خانه‌های استیجاری باید در چارچوب و همراه با نظارت باشد زیرا مسافران باید در یک فضای امن و راحت در همدان اسکان داشته باشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان