آخرین اخبار

3. بهمن 1395 - 21:00   |   کد مطلب: 26345
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از روی دادن دو انفجارناشی از نشت گاز در دو منزل مسکونی در دو محل مجزا در همدان خبر داد.

به گزارش  رودآور به نقل از به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان،

«محمدرضا بیاناتی» در این باره گفت: انفجار اول ساعت 12 و 44 دقیقه یکشنبه سوم بهمن ماه جاری بود که به این مرکز اطلاع رسانی شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره 18 به محل اعزام شدند و در حدود سه دقیقه بعد در محل حضور داشتند.

وی اظهار کرد: انفجار اول در طبقه دوم یک واحد مسکونی دو طبقه بود که سبب تخریب قسمت هایی از دیواره های آن شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ،نشت گاز شهری و تجمع آن را عامل بررسی شده اولیه انفجار عنوان کرد و افزود: در این حادثه یک جوان 30 ساله مصدوم شد که در اکنون حال وی مساعد است.

بیاناتی در ادامه به مطلع شدن نیروهای آتش نشانی از وقع یک انفجار دیگر حوالی ساعت 13 و 25 دقیقه ظهر روز یکشنبه سوم بهمن ماه جاری خبر داد و عنوان کرد: در این انفجار که در نزدیکی میدان شیرسنگی رخ داده بود هم مأموران ما در به فاصله سه دقیقه در محل حاضر شدند و بررسی های اولیه نشان از نشت گاز و سپس انفجار آن در یک واحد مسکونی دو طبقه بود.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک زوج سالخورده مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی فوریت های پزشکی نجات یافته و به بیمارستان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان