آخرین اخبار

5. بهمن 1395 - 21:05   |   کد مطلب: 26387
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فروش اقساطي فرش دستباف از 12 بهمن ماه در محل اتحاديه شركت‌هاي تعاوني‌ فرش دستباف همدان آغاز شده و تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش رودآور؛ احمد علی بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از فروش اقساطی فرش دستباف به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه فروش اقساطی فرش در نظر گرفته شده است.

وی به بازه زمانی فروش اقساطی فرش اشاره کرد و گفت: فروش اقساطی فرش دستباف از 12 بهمن ماه در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ فرش دستباف استان واقع در میدان عین‌القضات آغاز شده و تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: خرید نقدی در این بازه زمانی با 15 درصد تخفیف خواهد بود و خرید اقساطی به صورت پرداخت یک سوم هزینه به علاوه سه چک دو ماهه است که علاقمندان به فرش دستباف می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی شرایط خرید کارمندان را عنوان کرد و افزود: در فروش فوق‌العاده فرش دستباف، کارمندان می‌توانند با گواهی کسر از حوق فرش دستباف خرید کنند.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد شعبه‌ای از شورای حل اختلاف برای فرش دستباف هستیم و نگاه مدیرکل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان نیز در این خصوص مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم اختلافات مرتبط با فرش بین فروشنده، تولیدکننده، خریدار و قالیشوی در این شعبه رسیدگی شود، یادآور شد: در این شعبه قرار بر آن است اختلافات در یک شورای کاملاً تخصصی رسیدگی شود و در واقع خانواده فرش خود مشکلاتشان را حل کنند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: با توجه به نگاه مثبت مسؤولان به این موضوع در نظر داریم از افراد خبره برای حل مشکلات در این شعبه بهره ببریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان