آخرین اخبار

8. بهمن 1395 - 19:31   |   کد مطلب: 26435
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان به بارش بی سابقه برف در 10 سال اخیر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: ارتفاع ثبت شده 50 سانتیمتر است که در نقاط مرتفع شهرستان به 70 سانتیمتر هم رسیده است.

«مجتبی روستایی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به بارش بی سابقه برف در 10 سال اخیر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: بارش برف از اواخر شب گذشته در تویسرکان آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه از دقایقی پیش با خروج تدریجی سامانه بارشی، بارش برف قطع شده است، اظهار کرد: در نقاط شهری ارتفاع برف به 50 سانتیمتر رسیده است، این در حالی است که در نقاط مرتفع تویسرکان همجون سرابی و سرکان و حتی در روستاها ارتفاع بارش برف به 70 سانتیمتر هم رسیده است.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: از ساعات آغازین فردا صبح نیز سیستم بارشی جدیدی را تویسرکانی ها در پیش دارند که البته به شدت امروز نیز و بارش برف به صورت پراکنده خواهد بود.

به گزارش رودآور، بارش شدید برف در تویسرکان از صبح انروز ساعت 6 صبح سبب قطعی برق شد به طوری که تا ساعت 16 امروز برق اکثر نقاط تویسرکان قطع بود و هم اینک نیز برخی از محله های تویسرکان به دلیل شکسته شدن شاخه های درختان و افتادن آن ها بر روی شبکه برق قطع است.

مردم از تعطیلی نانوایی ها و عدم برف روبی معابر شهری گله مند هستند.

ارتفاع برفروبی در محورهای مواصلاتی تویسرکان به 70 سانتیمتر رسید/قطع برق در 4 نقطه از شهرستان/افزایش 40درصدی کرایه آژانس های درون شهری/ تصاویر اختصاصی

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان