آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 26440
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه تمامی محورهای شریانی، اصلی و شبکه روستایی استان باز است، گفت: تنها راه 20 روستا در شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و یک روستا در رزن باز نشده که تا ساعتی دیگر با توجه به اعزام دستگاه های بلدوزر باز می شوند.

«محمد رودباری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با  توجه به بارش شدید برف که در سطح استان روز گذشته شاهد بودیم، مجموع عوامل راهداری استان از چهار پایگاه راهداری با 286 دستگاه ماشین آلات برفروب، نمک باش، لودر، بلدوزر و برف خور برای برف روبی استفاده کردند.

وی اظهار کرد: در عملیات برفروبی 529 راهدار به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بودند و هستند.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: با توجه به تلاشی که همکاران راهداری داشتند تمامی محورهای شریانی، اصلی و شبکه روستایی استان باز است و تنها راه 20 روستا در سطح استان و در شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و یک روستا در رزن باز نشده است.

رودباری عنوان کرد: با این حال تمامی راه های اصلی و روستایی شهرستان های اسدآباد، کبودآهنگ، بهار، فامنین و همدان باز  شده است.

وی تصریح کرد: برای 20 روستایی هم که تاکنون راه هایشان باز نشده است، نیرو از روز گذشته اعزام شده بود و راهداری تا 300 متری روستاها نیز رسیده بود، اما به دلیل حجم بالای ارتفاع برف قادر به باز کردن برخی از راه ها نبودند و اما خوشبختانه با اعزام چندین دستگاه بلدوزر تا ساعاتی دیگر این راه ها باز می شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه گفت: هم اکنون نیز در سطح راه های استان با کولاک همراه هستیم که نیروهای راهداری مشغول عملیات برفروبی و نمک باشی هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان