آخرین اخبار

10. بهمن 1395 - 18:00   |   کد مطلب: 26468
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز آخوندی برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان در جلسه کمسیون حضور نیافت، گفت: از این درخواست کنندگان استیضاح، طرح را برای مطرح شدن در صحن علنی مجلس به هیأت رییسه ارجاع دادند.

«صدیف بدری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امروز قرار بر آن بود در نشست کمیسیون عمران آخوندی وزیر راه برای پاسخگویی به سوالات استیضاح کنندگان حضور یابد، ولی وی تنها معاونش را برای حضور در جلسه فرستاده بود.

وی اظهار کرد: از آنجا که آخوندی وزیر ره در جلسه بررسی  پاسخگویی حضور نیافته است، درخواست کنندگان استیضاح قانع نشدند و اصرار بر آن شد تا به دلیل این عدم حضور، طرح به صحن علنی مجلس برود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: حال باید هیأت رییسه دستور جلسه بدهد و مطابق با مقررات طرح استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح شود.

 نماینده حامی آخوندی: حضور نیافتن وزیر راه قابل توجیه نیست

در همین رابطه «سید ابوالفضل موسوی» دیگر عضو کمیسیون عمران مجلس به خبرنگار رودآور، گفت: عدم حضور آخوندی در جلسه پاسخگویی به درخواست کنندگان استیضاح به هر دلیلی باشد قابل توجیه نیست.

شاید برخی آخوندی را راهنمایی کرده اند که اگر نیاید بهتر است

وی با وجود آنکه جز حامیان آخوندی است، اظهار کرد: تحلیل آن است که این حضور نیافتن آخوندی نباید رخ می داد و اینکه با چه عنوان و تحلیلی حضور نیافتند را نمی دانیم، اما هرچه باشد قابل توجیه نیست، شاید برخی آخوندی را راهنمایی کرده اند که اگر نیاید بهتر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به نظر اتفاق خوبی برای آخوندی نیافته است و جمیع نمایندگان استیضاح کننده اصرار بر آن داشتند تا استیضاح انجام شود، شاید اگر آخوندی حصور می یافت وضعیت بهتر بود.

بدیهی است نیامدن آخوندی به جلسه خیلی منطقی نیست

«قلی‌الله قلی‌زاده» عضو دیگر کمیسیون عمران مجلس هم در گفت و گویی عنوان کرد: این که آخوندی به جلسه نیامدند و شاید اتفاقی برایشان رخ داده است را ما نمی دانیم و در جریان نیستیم، چند تن از معاونان وی حضور داشتند و حتی گفتند وزیر راه 13 و 45 دقیقه از وزارت خانه حرکت کرده است که برای جلسه حضور یابد اما وی نیامد.

قلی‌زاده عنوان کرد: با این وجود بدیهی است نیامدن آخوندی به جلسه خیلی منطقی نیست.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان