آخرین اخبار

11. بهمن 1395 - 6:47   |   کد مطلب: 26487
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر راهداران استان همدان مشغول باز کردن 17 روستای باقی مانده در محاصره برف هستند، گفت: تاکنون حجم برفی که برفروبی شده بیش از 9 میلیون متر مکعب بوده است.

«محمد رودباری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: بعد از سه روز تلاش مدام راهداران با بلدزر مشکل عمده جاده های روستاهای استان همدان و به ویژه تویسرکان حل شد و هم اکنون جاده های منتهی به روستاهایی همچون جرا، تیمیجان، بوجان، گلیان و برفیان باز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 17 روستا در محاصره برف هستند، اظهار کرد: در حال حاضر و حتی شب گذشته راهداران تعدادی از مسیرها را با حضور در جاده ها باز کردند.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: جاده منتهی به 10 روستا در ملایر، سه روستا در تویسرکان، دو روستا در بهار،  یک روستا در رزن و یک روستا در همدان در دست باز شدن است و راهداران تا آخرین روستا را باز نکنند باز نمی گردند.

رودباری با بیان اینکه از پنجشنبه شب گذشته تاکنون 529 راهدار به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بودند و هستند، عنوان کرد: حجم برفروبی زیاد بوده به طوری که حجم برفی که برفروبی شده، بیش از 9 میلیون متر مکعب است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان