آخرین اخبار

12. بهمن 1395 - 17:56   |   کد مطلب: 26510
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 از تخصیص 100میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه تجهیزاتی و فنی ایستگاه های سراسر کشور خبر داد.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 امروز و آخرین تصمیمات گرفته شده، گفت: با توجه به حادثه تلخ پلاسکو در راستای همیاری و همکاری با آتش نشانان فداکار تصمیم بر آن شد تا 100 میلیارد تومان از محل منابع مواد 10 و 12 برای تأمین تجهیزات آتش نشانی سراسر کشور تأمین شود.

وی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا با این مبلغ اعتبار، ایستگاه های آتش نشانی سراسر کشور به مدرن ترین تجهیزات برای مقابله با آتش سوزی ها مجهز شوند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 افزود: همچنین دولت مؤظف شد برای افزایش حق آبه ایران از رود هیرمند اقدامات سیاسی و اقتصادی لازم را انجام دهد.

مفتح در ادامه از همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوري و لشکري در سال 96 خبر داد و عنوان کرد: در  جلسه امروز مقرر شد تا جریمه های افرادی که وام دریافت شده آن ها از بانک ها کمتر از 100 میلیون تومان است در صورت پرداخت اصل وام، در سال آینده بخشیده و سود آن از طریق دولت به بانک ها پرداخت شود.

وی عنوان کرد: لایحه بودجه سال 96 بعد از 22 بهمن ماه در صحن علنی مجلس ارائه می شود و نمایندگان تصمیمات نهایی برای تعیین بودجه سال آینده در حوزه های مختلف را در آن جلسه اتخاذ می کنند.

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان