آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 26527
مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: به دلیل بارش برف سنگین روز جمعه، هشتم بهمن ماه در این شهرستان و فروریختن سقف تعدادی از مرغداری ها، در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به مرغداران وارد شد.

«مسعود اکبری» در گفت و گو با خبرگار رودآور، گفت:  ۱۱۰ واحد مرغداری در شهرستان تویسرکان وجود دارد که از این بابت به دلیل تولید مرغ رتبه نخست استانی را دارا هستیم.

وی با اشاره به برف سنگین روز، جمعه هشتم بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: به دلیل ریز سقف تعدادی از واحدهای مرغداری فروریخت و در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به مرغداران این شهرستان وارد شد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه ستاد بحران تویسرکان از همان لحظات اولیه پیگیر مشکلات روی داده به دلیل بارش برف بود، گفت: بارش برف سنگین به تأسیسات زیربنایی شهرستان تا حدودی خسارت وارد کرده است.

وی اظهار کرد: با این وجود با تلاش های نیروهای اداره برق  و راه و ترابری تویسرکان، برق این شهرستان با سرعت هرچه تمام متصل شد و راهداران هم تمام مسیرهای مواصلاتی تویسرکان را با برفروبی مناسب باز نگه داشتند.

به گزارش رودآور، بارش بی سابقه برف به ارتفاع 50 سانتیمتر که از اواخر پنجشنبه شب هفته گذشته آغاز شده بود و تا غروب روز جمعه ادامه داشت، سبب خوشحالی مردم این شهرستان شد، چرا که مشکل اصلی تویسرکان از آنجا که شغل اکثر مردم آن کشاورزی است، کمبود آب است و این بارش ها می تواند برای مردم امید بخش باشد.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با سلام چرا صفحه اصلی سایت بالا نمیاد؟!

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان