آخرین اخبار

17. بهمن 1395 - 14:43   |   کد مطلب: 26611
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه 750 اثر ادبی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره راه یافته است، گفت: فردا، هجدهم بهمن ماه، اختتامیه این جشنواره برگزار می شود.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با اشاره به برگزاری اختتامیه بیست و یکمین دوره جایزه ادبی استان همدان در تویسرکان، گفت: مراسم اختتامیه فردا دوشنبه 18 بهمن ساعت 14 و 30 دقیقه در مجتمع فرهنگی ـ هنری فردوسی برگزار می شود.

وی از راهیابی 750 اثر ادبی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، 517 اثر در زمینه شعر، 223 اثر در زمینه داستان و 17 اثر هم در زمینه کتاب بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان، تعداد داوران این جشنواره ادبی را 6 نفر اعلام کرد و افزود: دکتر نادر افتخارزاده ، دکتر علی رضا سوری، سیاوش دیهمی، سیدمهدی موسوی، محمدصارمی شهاب و تیموری آقامحمدی داوران بیست و یکمین دوره جایزه ادبی استان همدان هستند.

نورعلیئی عنوان کرد: سخنرانان مراسم فردا غلام رضا طریقی و خسرو باباخوانی خواهند بود و به برترین های جشنواره هم جوایزه ارزنده ای همراه با لوح تقدیر اهداء می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان