آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 9:35   |   کد مطلب: 26712
رییس اداره هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون مجموع بارش ها در تویسرکان 196 میلیمتر بوده است، گفت: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد کاهش داشته است.

«علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به ورود سیستم بارشی جدید به تویسرکان از صبح روز گذشته، بارش ها به صورت برف آغاز شده و تا ظهر امروز به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش ها از ظهر امروز قطع می شود، اظهار کرد: پیش بینی ها حاکی از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز یکشنبه آینده به تویسرکان است.

رییس اداره هواشناسی تویسرکان حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت گذشته را به ترتیب دو درجه سانتیگراد زیر صفر و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده هم به ترتیب سه درجه سانتیگراد زیر صفر و 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون مجموع بارش ها در تویسرکان 196 میلیمتر بوده است، عنوان کرد: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 15 درصد کاهش داشته است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان