آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 8:13   |   کد مطلب: 26726
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان:
940 کیلومتر باند در تویسرکان برفروبی شد
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم در چند روز گذشته 940 کیلومتر باند برفروبی و 500 تن ماسه نمک در سطج جاده های تویسرکان پاشیده شد.

«ابراهیم نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با شروع بارش ها از عصر پنجشنبه گذشته اکیپ های نمک پاش آغاز به کار کردند و با افزایش بارش برفروبی در سطح راه های شهرستان ادامه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: در عملیات برفروبی که در دو مرحله از عصر پنجشنبه تا سه بامداد جمعه و همچنین هفت صبح جمعه تا عصر جمعه  ادامه داشت، 940  کیلومتر باند برفروبی و 500 تن ماسه نمک پاشیده شد.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان با بیان اینکه تردد در محورهای اصلی بدون زنجیر چرخ انجام می شود، افزود: برفروبی محور های روستایی هم روز گذشته انجام شد.

نانکلی عنوان کرد: در این عملیات 22 خودرو سبک وسنگین در امر برفروبی و امداد رسانی فعال بودند و33نفر از پرسنل این اداره مشغول خدمت رسانی بودند.

وی همچنین گفت: هفته چهارم بهمن ماه نیز هفته پر بارشی خواهد بود و مسئولان اکیپ های برفروبی با رصد تغییرات آب وهوا  آمادگی لازم برای  انجام برفروبی ونمک پاشی در سطح راههای شهرستان را دارند.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان افزود: ارتفاع برف به گزارش هواشناسی در شهرستان تویسرکان تا 35 سانتیمتر نیز رسیده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان