آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 26727
پس از انجام 54بازی به همت هیأت فوتبال و با قضاوت خوب داوران ارزنده هیات مسابقات فوتسال تویسرکان قهرمانان خود را در چهار رده سنی شناخت.

به گزارش خبرنگار رودآور، پس از انجام 54بازی به همت هیأت فوتبال و با قضاوت خوب داوران ارزنده  هیات

مسابقات فوتسال تویسرکان قهرمانان خود را در چهار رده سنی شناخت.

اتحاد غرب در رده سنی نونهالان، سرخ جامگان نوجوانان، ستاره سرخ جوانان و سرخ جامگان در رده سنی امید عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

این دوره از رقابت ها در سالن الغدیر تویسرکان انجام شد.

با انجام ۵۴ بازی۴  رده ی سنی قهرمان خود را شناختند.

تشریح نتایج بازی های فینال مسابقات فوتسال

رده سنی نونهالان

ستارگان شهرک« نائب قهرمان»

اتحاد غرب « قهرمان»

نتیجه بازی در وقت های قانونی واضافه ۲ بر۲ مساوی شد ودر ضربات پنالتی تیم اتحاد غرب به مربیگری محمد گرگین موفق به شکست ۳ بر۲ تیم ستارگان شهرک شد و عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان را پس از انجام ۱۵ بازی وب ا حضور ۸ تیم به خود اختصاص داد  تیم ستارگان شهرک نائب قهرمان شد.

رده سنی نوجوانان

شهدای پلاسکو« نائب قهرمان»

سرخ جامگان« قهرمان»

تیم سرخ جامگان که در درون دروازه از امیر مهدی دهقان یکی از بهترین گلرهای حال حاضر استان همدان بهره می برد و بازیکنان خوش آتیه ای را در ترکیب خود داشت، توانست با هدایت حمید جلیلوند و سرپرستی محمد رضا نعمت الهی، تیم شهدای پلاسکو تحت رهبری حامد اصفهانی را با نتیجه قاطع ۶ بر۱ در هم بکوبد و به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال رده سنی نوجوانان پس از انجام ۱۵ بازی با حضور ۸ تیم دست یابد و مقام نائب قهرمانی به تیم شهدای پلاسکو رسید.

رده سنی جوانان

 

پرسپولیس« نائب قهرمان»

ستاره  سرخ« قهرمان»

در فینال رده سنی جوانان این تیم ستاره سرخ بود که با سرمربیگری سجاد اسدبیگی مربی درجهCکنفدراسیون فوتبال آسیا وسرپرستی فریدون آقابابائی آرتیمانی توانست در یک بازی به نسبت پا یا پای و پس از تساوی ۲ بر۲ در وقت قانونی در دقایق اولیه وقت های اضافی توانست با نتیجه ۳ بر۲ از سد تیم پرسپولیس تحت هدایت سید عرفان میر معینی، مجید عبدالمالکی ومحمد سوری بگذرد و عنوان قهرمانی جوانان را به خود اختصاص دهد تا تیم پرسپولیس فقط به عنوان نائب قهرمانی مسابقات بسنده کند، این مسابقات با حضور ۸ تیم وپس از انحام ۱۵ بازی به پایان رسید.

رده سنی امید

ستارگان وحیدیه« نائب قهرمانی»

سرخ جامگان« قهرمان»

مسابقات رده سنی امید با حضور ۶ تیم وپس از انجام ۹ بازی در مرحله فینال دو تیم سرخ جامگان وستارگان وحیدیه به مصاف هم رفتند که این تیم سرخ جامگان بودکه علی رقم غافلگیری در ثانیه های اولیه با در یافت گلی زود هنگام توانست خو درا درمیدان بازی پیدا کند و با انجام یک بازی تهاجمی خود را بر حریف تحمیل کند و در نهایت با نتیجه ۵ بر۳ از سد تیم ستارگان شهرک تحت رهبری حامد اصفهانی عبور کند و عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال رده سنی امید را به خود اختصاص دهد.

هدایت تیم قهرمان سرخ جامگان را حمید جلیلوند و میثم کرمی به عهده داشتند.

داوران این مسابقات به ترتیب ذیل بودند:

رحمن راستین( داور ملی فوتبال)، احمد احمدوند( داور ملی فوتسال)، حامد مالمیر، میثم کرمی، احسان عبدالملکی، حسین عسکری، میلاد قمری، محسن نعیمی و رضا جامه بزرگ.

و همچنین احمد زنگنه پزشکیار مسابقات بود

مدیران داخلی سالن های الغدیر و قائم هم بر عهده امین زندی و هادی  ایزدیار بود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان