آخرین اخبار

24. بهمن 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 26758
مدیر باشگاه هنرمندان همدان از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان با دو روز تأخیر در همدان خبر داد و گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان از 26 بهمن ‌ماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب آغاز می‌شود.

به گزارش رودآور؛ حسن رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه بازی‌های جام جهانی فوتبال هنرمندان از 26 بهمن ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: قرار بود این بازی‌ها از امروز 24 بهمن ماه آغاز شود که به علت شرایط نامساعد جوی با دو روز تأخیر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها با حضور 10 تیم از کشورهای مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: امروز نخستین تیم از ارمنستان وارد همدان خواهد شد و تیم‌های بعدی نیز طی امروز و فردا به همدان سفر خواهند کرد.

مدیر باشگاه هنرمندان همدان با بیان اینکه تماشای این بازی‌ها بدون بلیت امکانپذیر است، افزود: طبق دستورالعملی که صورت گرفت بانوان نمی‌توانند تماشاگر این بازی‌ها باشند.

وی در خصوص زمان‌بندی بازی‌ها که با تأخیر در آغاز ممکن بود، با مشکل مواجه شود، گفت: قرار بود تیم‌ها از 24 بهمن تا یک اسفندماه در همدان باشند که در این مدت دو روز استراحت داشتند اما با تأخیری که در شروع بازی‌ها رخ داد، دیگر استراحت نخواهند داشت.

رمضانی بیان کرد: تیم‌ها و هنرمندان حاضر در همدان در مدت زمان حضور در همدان ضمن بازدید از نقاط دیدنی همدان، از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، کودکان سرطانی و مراکز خیریه بازدید خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان با حضور تیم‌هایی از 10 کشور جهان برگزار می‌شود که هنرمندان شاخص هر تیم به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان