آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 18:50   |   کد مطلب: 26795
مازیار فلاحی خواننده کشور اظهار داشت: اول دوست دارم آهنگ ساز یا خواننده فیلم باشم تا بازیگر، هر چند حضور در سینما جذابیت زیادی دارد.

به گزارش رودآور؛ مازیار فلاحی خواننده کشور در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد حضورش در فیلم سینمایی "یادم ترا فراموش" به دلیل جذب مخاطب بیشتر و فرار از سوژه تکراری اظهار داشت: اگر یک تنوعی ایجاد شده قطعا باعث جذابیت بیشتر است؛ در حالت کلی یک نقش مکمل با عنوان خواننده در فیلمنامه نوشته شده بود و به همین دلیل استفاده از یک خواننده لازم بود.

فلاحی در مورد فیلم "یادم ترا فراموش" گفت: به عنوان یک مخاطب  فیلمی خوش ساخت وتاثیر گذار دیدم؛ فیلمی همراه با ریسک پذیری زیاد که نشان دهنده جسارت کارگردان بود که این ریسک پذیری نقطعه قوت و مثبتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: دوست داشتم این فیلم با عنوان یک قصه، پایانی خوش داشت؛ البته اگر فقط به عنوان یک قصه می نوشتم.

مازیار فلاحی در مورد ادامه حضورش در سینمای ایران اظهار داشت: اگر پیشنهادی باشد حتما بررسی می کنم، البته اول دوست دارم آهنگ ساز یا خواننده فیلم باشم؛ چرا که حضور و یا پیشنهاد در سینما جذابیت زیادی دارد.

وی در مورد کارهای جدیدش گفت: نزدیک به دو سال و نیم است که روی آلبوم "یادم ترا فراموش" کار می کنم، البته در وسط کار اسم آلبوم عوض شد؛ چند کاری که در فیلم انجام شده به همراه 14 قطعه دیگر در این آلبوم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل ایام فاطمیه و تعطیلات نوروزی انتشار کامل آلبوم زمان خواهد برد که به همین دلیل سعی می کنم چند قطعه از آلبوم منتشر شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان