آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 17:50   |   کد مطلب: 26817
رئيس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گفت: فردا نخستين مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان برگزار مي‌شود.

به گزارش رودآور، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان،‌ با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مدتی است کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است، اظهار کرد: با آغاز به کار این جبهه یک هماهنگی، اتحاد و انسجامی بین نیروهای انقلابی و اصولگرا و افراد دغدغه‌مند انقلابی ایجاد شده است.

وی پرداختن به مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را علاوه بر وحدت، انسجام و دفاع عقلانیت مسائل انقلابی را از اهداف این جبهه دانست و گفت: مسئله اقتصاد جزء اولویت‌های کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که با مدیریت جهادی پیش برود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه سخنانش از برگزاری اولین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از ساعت 10 تا 12 در حسینیه بختیاری‌ها خبر داد.

وی به حضور نیرو‌های انقلابی منتخب شهرستان‌ها در این مجمع اشاره کرد و افزود: در همه شهرستان‌ها انتخابات برگزار شده و منتخبین شهرستان‌های عضو مجمع در این مراسم حضور خواهند داشت.

شعبانی با بیان اینکه در این مجمع سخنرانی خواهد داشت،‌ تصریح کرد: حجت‌الاسلام پناهیان و حجت‌الاسلام رستمی نیز از دیگر سخنرانان مجمع خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه یک بخش از حوزه فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حوزه مسائل سیاسی است، ادامه داد: این جبهه علاوه بر حوزه سیاسی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ورود خواهد کرد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: این جبهه صرفاً برآمده از فضای سیاسی انتخابات نیست که بعد از انتخابات دچار افت و آسیب شود و یا کنار رود.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب که هیچ گاه تعطیل شدنی نیست؛ خواهد داشت،‌ گفت: یکی از نمادهای حمایت از مسائل انقلابی توجه به مسائل سیاسی و مسائل اقتصادی است و بعد از انتخابات مطالبه‌گری‌ها، خیرخواهی‌ها و انتقادهای سازنده در برنامه این مجمع خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان