آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 13:54   |   کد مطلب: 26820
در جلسه امروز کارگروه اشتغال و توسعه استان همدان با حضور استاندار همدان از تصویربرداری برنامه توسط تيم خبرگزاری فارس ممانعت به عمل آمد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امروز کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان در استانداری همدان برگزار شد و طبق روال همیشه خبرنگاران و رسانه‌ها به این جلسه که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، دعوت شدند.

در این جلسه وضعیت اشتغالزایی استان بررسی شده و طرح‌ها و ایده‌های سرمایه‌گذاران مطابق با ظرفیت‌های همدان مورد بررسی قرار می‌گیرد که البته شاید برگزاری این جلسه با حضور سرمایه‌گذاران با حاشیه‌هایی نیز همراه باشد.

امروز بخش صوت و تصویر خبرگزاری فارس برای تصویربرداری از این جلسه و بخش‌هایی از سخنان استاندار در خصوص وضعیت اشتغال استان، در جلسه مزبور حاضر شد که با ممانعت برای تصویربرداری مواجه شد.

این در حالی است که خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان اجازه فیلم‌برداری از این جلسات را دارند اما خبرگزاری فارس این مجوز را از مسؤولان سالن دریافت نکرد. ممانعت از فیلم‌برداری رسانه‌ها ظاهراً اقدامی است که استانداری همدان آغازگر آن است، در حالی که فیلم‌برداری از جلسات رسمی امری مرسوم در کشور برای بسیاری از رسانه‌ها اعم از مکتوب و غیره آن است.

وقتی در این جلسه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، عکاسان و خبرنگاران صدا و سیما حضور دارند، و ریز اخبار این جلسه پوشش داده می‌شد، به چه دلیل از تصویربرداری یک خبرگزاری جلوگیری به عمل می‌آید؟

اگر تصویربرداری مشکل دارد، چطور صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان اجازه تصویربرداری از این جلسه را خواهند داشت و تصویر این جلسه نیز پخش خواهد شد، که با این وجود باز ممانعت از عدم تصویربرداری از جلسه پذیرفتنی نیست.

حال باید دید پاسخ استانداری همدان در قبال این موضوع چه خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان