آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 26868
سومین دوره مسابقات فوتبال هفت‌نفره هنرمندان با مشخص شدن تیم‌های فینالیست پیگیری شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سومین دوره مسابقات فوتبال هفت‌نفره هنرمندان با حضور 9 تیم ترکیه، ژاپن، ارمنستان، آذربایجان، برزیل، تایلند، سوئد، مجارستان و جمهوری اسلامی ایران از 26 بهمن به میزبانی همدان در حال برگزاری است صبح شنبه با انجام دو مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

این مسابقات در دو گروه چهارتیمی تایلند، برزیل، سوئد و آذربایجان و پنج تیمی ایران، ژاپن، ارمنستان، مجارستان و ترکیه به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند که در نهایت دو تیم برتر از هر گروه راهی مرحله بعدی خواهد شد.

بعد از اتمام مرحله دوره‌ای و گروهی چهار تیم مجارستان و ایران و سوئد و برزیل به عنوان چهار تیم برتر راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند؛ در این مرحله چهار تیم برتر به صورت ضربدری با هم رقابت کردند که ایران با برزیل و سوئد و مجارستان به مصاف هم رفتند.

در نخستین بازی این مرحله در یک بازی کم افت و خیز تیم مجارستان موفق شد با یک گل تیم سوئد را مغلوب کند و راهی بازی پایانی شود؛ در بازی دوم که به جرأت یکی از مهیج‌ترین مسابقات این دوره می‌توان از آن یاد کرد هنرمندان تیم ملی کشورمان به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفتند.

به دلیل تعطیلی مدارس صبح شنبه از این مسابقات استقبال خوبی شده بود و تشویق تماشاگران همدانی شور و حال خاصی به سالن مسابقات داده بود.

تیم ملی برزیل در این مسابقه بسیار خوب ظاهر شد و در نیمه نخست سه بار دروازه ایران را باز کرد؛ در ادامه ایرانی‌ها یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادند.

برزیلی‌ها که از تکنیک فردی بسیار بالایی برخوردار بودند چهار گل را به ثمر رساندند تا به نوعی فینالیست دوم مشخص شود؛ اما این آخر کار نبود تیم ایران در دقایق پایانی گل دوم خود را زد و با گرفتن خطای ششم گل سوم هم توسط محمد نوازی وارد دروازه برزیل شد اما وقت تمام شد و تیم ملی کشورمان از راهیابی به دیدار پایانی بازماند.

این مسابقات به دلیل پرواز تیم برزیل زودتر از عصر امروز پیگیری خواهد شد که در نخستین مسابقه و از ساعت 16 تیم برزیل و مجارستان برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌روند و در ادامه برای کسب عنوان سومی تیم کشورمان باید رودرروی سوئد قرار بگیرد.

به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات هر دو مسابقه از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

تماشای بازی برای علاقمندان رایگان خواهد بود و می‌توانند در سالن 6 هزار نفری انقلاب این مسابقات را از نزدیک دیدن کنند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان