آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 21:29   |   کد مطلب: 26872
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پنج دستگاه آمبولانس جدید به ارزش 150 میلیارد ریال به اورژانس سه شهرستان ملایر، تویسرکان و رزن اضافه شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا دکتر حبیب معصومی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پنج دستگاه آمبولانس مدل بنز اسپرینتر 315 مدل 2016 میلادی و از بهترین نوع محسوب می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد آمبولانس2 دستگاه به اورژانس ملایر، 2 دستگاه به اورژانس تویسرکان و یک دستگاه به اورژانس رزن تحویل داده شد.
وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این پنج دستگاه آمبولانس جدید، در دولت یازدهم در مجموع 49 دستگاه آمبولانس جدید و مجهز به مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان تحویل شده است.
معصومی بیان کرد: تا پایان سال 92، تنها 60 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 314 در بخش پیش‌ بیمارستانی در سطح استان همدان وجود داشت که البته در سال‌های 93 و 94 نیز در مجموع 22 دستگاه تویوتا شامل 15 دستگاه هایس و 7 دستگاه هایلوکس کمک دار بین واحدهای محیطی توزیع شد.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 22 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 در بخش پیش بیمارستانی استان همدان توزیع شد.
هم اکنون 18 پایگاه شهری و 28 پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی در سطح استان فعال است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان