آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 22:31   |   کد مطلب: 26873
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ریزش هوای سرد به نیمه شمالی کشور دمای نقاط مختلف این استان از امروز(شنبه) تا صبح دوشنبه بین 6 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش رودآور، نادر پیرتاج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، در برخی از نقاط نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و این پدیده تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه بارندگی در استان همدان نداریم افزود: جوی پایدار و هوایی آفتابی برای استان پیش بینی می شود و از روز دوشنبه درجه به درجه دما روند افزایشی خواهد داشت.
پیرتاج اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان 9 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گل تپه با 14 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان، نهاوند با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج با بیان اینکه بارش های شب گذشته در همدان به طور میانگین 15 سانتیمتر، تویسرکان 25 سانتی متر و سایر نقاط نیز به طور میانگین 10 سانتی متر گزارش شده است گفت: با بارش های خوب چند روز گذشته در همدان کاهش بارندگی در این شهر از 37 درصد به 10 درصد رسیده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان