آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 21:09   |   کد مطلب: 26895
مديرعامل سازمان اتوبوسراني همدان از ايجاد اپيكيشني در راستاي دسترسي مسافران به مسيرها و اتوبوس‌ها طي سال آينده خبر داد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی 200 سایبان ایجاد شد که در سال‌های آتی نیز به همین میزان باید سایبان در شهر همدان ایجاد کرد.

به گزارش رودآور؛ محمد پوروخشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بارش برف طی چند روز اخیر در همدان، اظهار کرد:‌ با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در بارش برف، ستاد بحران در سازمان اتوبوسرانی تشکیل و اکیپ شبانه نیز دوبرابر شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ با اقدامات صورت گرفته سعی شد اتوبوس‌ها در ابتدای صبح دچار یخ زدگی نشوند و حتی تمام مرخصی رانندگان در خطوط لغو شده و با حداکثر امکانات سعی کرده‌ایم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه در این ایام از 6:30 صبح اتوبوس‌ها بیرون بوده و آماده ارائه خدمات هستند، گفت:‌ مردم رضایتمندی خوبی از ارائه خدمات داشته‌اند.

وی با اشاره به تاخیر یک و دو ساعته در آغاز کار ادارات و دانشگاه‌ها، گفت: در این راستا با برنامه‌ریزی، اتوبوس‌ها بیشتر به انتهای خطوط فرستاده شد تا اینکه تمرکز در میدان امام(ره) کمتر باشد و یکی دو ساعته بحرانی مدیریت شود و مردم را به هسته مرکزی شهر نزدیک کنیم.

پوروخشوری بیان کرد: تا دو سه روز آینده حالت آماده‌باش داریم و کمیته بحران همچنان ادامه دارد تا رضایتمندی کامل حاصل شود.

وی با اشاره به ایجاد 200 سایبان اتوبوس طبق قولی که داده شده بود، افزود:‌ در تمام خطوط دولتی و خصوصی 900 ایستگاه اتوبوس در شهر همدان شناسایی شده که در حال حاضر قریب به 200 دستگاه سایبان در شهر همدان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان مشارکت بخش خصوصی را در افزایش سایبان‌ها مهم دانست و گفت: با مشارکت بخش خصوصی 200 سایبان ایجاد شد که در سال‌های آتی نیز به همین میزان باید سایبان در شهر همدان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اکنون 400 تا 450 تابلو ایستگاه اتوبوس در شهر وجود دارد که باید به 900 تابلو برسد، افزود: باید به مرحله‌ای برسیم که حداکثر جاهایی که سایبان وجود دارد و تقاضای آن وجود داشته، تابلو ایجاد کنیم.

پوروخشوری از ایجاد اپیکیشنی در راستای دسترسی مسافران به مسیرها و اتوبوس‌ها طی سال آینده خبر داد و گفت:‌ با همکاری شرکتی که خدمات کارت بلیت ارائه می‌دهد، اپیکیشنی طراحی شده تا مردم بتوانند از طریق گوشی‌ها به اتوبوس‌ها و مسیرها دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فایل آن نوشته شده و اگر مورد تایید واقع شود طی سال جدید در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، افزود:‌ سامانه پیامکی 300002131 نیز در سال آینده به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خاطرنشان کرد:‌ کسانی که گوشی اندروید نداشته باشند از طریق سامانه پیامکی 30002131 می‌توانند اطلاعات مسیرها و ایستگاه‌ها را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا تابلوی جدید اتوبوس طراحی شده که کد ایستگاه داخل آن نوشته شده است، افزود:‌ کافی است کد ایستگاه پیامک شود که در نتیجه آن نوشته‌ای به گوشی مسافر خواهد آمد که اعلام می‌کند کدام اتوبوس چند دقیقه دیگر وارد ایستگاه مورد نظر می‌شود.

پوروخشوری با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی با خدماتی که ارائه می‌دهد و پروژه‌هایی که ایجاد کرده و در آینده ایجاد خواهد کرد در راستای کسب رضایتمندی مردم است، خاطرنشان کرد: در بازسازی اتوبوس‌ها خیلی خوب ورود کرده‌ایم که باید در نوسازی آنها نیز بهتر وارد شویم.

وی با بیان اینکه امسال 6 دستگاه جدید در راستای نوسازی اتوبوس‌ها خریداری شد، افزود:‌ هزینه اتوبوس‌ها 450 میلیون تا یک میلیارد تومان است که طبق قوانین دولت و مجلس 82 درصد هزینه این اتوبوس‌ها را باید دولت‌ها پرداخت کنند که امیدواریم با بهبود وضعیت هر سال بتوانیم 10 تا 15 دستگاه به تعداد اتوبوس‌های سازمان اضافه کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان