آخرین اخبار

2. اسفند 1395 - 18:00   |   کد مطلب: 26911
حاشیه‌های حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در همدان
پخش زنده شورای اداری همدان از اينستاگرام ابتكار! / اینستالایو با طعم اعتراض
معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در حین برنامه‌هایش در همدان دست به ابتکار زده و با امکان پخش ویدئوی زنده اینستاگرام خود، اندکی موافقان و منتقدان را همراه کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان،‌ معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از صبح امروز به منظور حضور در همایش «شهر سبز پایدار» و بازدید از نیروگاه خورشیدی وارد همدان شد.

این حضور با حاشیه‌هایی از جمله نصب بنر تمجید اغراق‌آمیز اداره کل محیط زیست استان برای ابتکار و همچنین بیانیه دانشجویان اصلاح‌طلب نسبت به حضور او در همدان همراه شد.

بنر‌های تبریک اداره کل محیط زیست همدان برای حضور، با عنوان بانوی سبز و قهرمان زمین موجب شد تا بسیاری از رسانه‌ها، مردم و دانشجویان واکنش‌های مختلفی در این زمینه داشته باشند.

برخی از دانشجویان با عنوان «برائت می‌جوییم» در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اقدام تملق‌گونه‌ اداره‌کل حفاظت محیط زیست همدان اعتراض و از سوی دیگر با مردم خوزستان ابراز همدردی کردند.

انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی‌سینا نیز با نفی اقدام مدیران محیط زیست استان، از ابتکار خواست تا سفر خود به همدان را لغو کرده و به خوزستان برود.

معصومه ابتکار امروز در حین برنامه‌هایش دست به ابتکار زده و با امکان پخش ویدئوی زنده اینستاگرام خود، اندکی موافقان و منتقدان را همراه کرد.

در هنگام برگزاری همایش شهر سبز پایدار در دانشگاه علوم پزشکی، تعدادی از دانشجویان مقابل ساختمان محل برگزاری همایش تجمع کرده، با زدن ماسک و به همراه آوردن آب‌گل آلود، شعار دادند و اعتراض خود را نسبت به عملکرد ضعیف سازمان حفاظت محیط زیست در مقابل وضعیت محیط زیست و مشکلات پیش آمده در خوزستان با نوشته‌هایی در دست اعلام کردند.

این دانشجویان با شعار «بانوی سبز ایران، خوزستان گشته ویران» و «مدیرکل پاچه‌خوار نمی‌خواهیم» و... خانم ابتکار را بدرقه کردند تا به دیگر برنامه‌های خود در همدان برسد.

ابتکار همچنین در جلسه شورای اداری استان همدان در ساختمان استانداری حضور یافت و برنامه‌های این جلسه را نیز به صورت زنده برای علاقه‌مندان خود پخش کرد!

این پخش زنده در ابتدا با نظرات کاربران موافق و مخالف همراه بود که با افزایش کامنت‌های مخالف خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب اهواز و خوزستان و... بخش نظرات ویدئوی زنده از محل شورای اداری استان بسته شد.

خب! این پخش زنده البته همراه با اشتغالزایی نیز بود، چرا که خانمی در کنار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تمام مدت پخش ویدئو، گوشی به دست ایستاده بود، این هم از ثمرات این سفر پر خیر و برکت!

پخش زنده از محل شورای اداری البته در شرایطی بود که در جلسه اخیر کارگروه اشتغال استان، اجازه فیلمبرداری به خبرگزاری فارس داده نشد؛ شاید هم هماهنگی‌های لازم با حراست استانداری برای پخش ویدئوی زنده از اینستاگرام انجام شده بود!

خواندن برخی از نظرات مخاطبان پخش ویدئوی زنده اینستاگرام خانم معاون رئیس‌جمهور خالی از لطف نیست:

برو خرمشهر ببین می‌تونی دو قدم راه بری

حتی یه پست در مورد خاک مردم خوزستان نذاشت بعدش رفته همدان واسه...

ایشالا فردا اهوازین نه؟

جلسات هیات دولت باید تو خوزستان باشه

دل مردم همدان با خوزستان است، ابتکار در همدان است

به فکر اهواز باشید

حالا به چه دردی میخوره شهر سبز، جوانای همدان کار میخوان

خوزستان مدفون شد به دادمون برسید

چون از دیوار سفارت رفتید بالا امکان این سمت‌ها رو دارید

چهار سال فرصت نداشتین بحران خوزستان را حل کنید

خانم ابتکار وجدانا کاری برای خوزستان انجام بدین

به جای رفتن به این سمینارها به داد مردم مظلوم خوزستان برسید

همش حرف و عمل خیر تا کی بی تدبیری

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان