آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 12:46   |   کد مطلب: 26928
مدير بيمارستان شهيد بهشتي همدان از راه‌اندازي بخش اورژانس بستري بيمارستان بهشتي همدان با صرف 5 ميليارد ريال خبر داد

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا جمالی پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی اورژانس بستری بیمارستان شهید بهشتی همدان اظهار کرد: بخش اورژانس بستری بیمارستان بهشتی با گنجایش 18 تخت راه‌اندازی شد تا با افزایش ظرفیت‌های بخش اورژانس بتواند پاسخگوی حجم زیاد مراجعان باشد.

وی با بیان اینکه عملیات ساختمانی این بخش از 6 ماه پیش با انتقال واحدهای شنوایی‌سنجی و گفتاردرمانی و مددکاری بیمارستان به سایر قسمت‌ها و تخلیه و آماده‌سازی فضاهای موجود آغاز شد، گفت:‌ برای انجام عملیات ساختمانی و تجهیز این بخش 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات بهبود هتلینگ وزارت بهداشت، درآمد اختصاصی بیمارستان و کمک‌های خیرین استفاده شده است.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی همدان با بیان اینکه در ساخت و تجهیز این بخش از زیرساخت و تجهیزات لازم نظیراکسیژن مرکزی و تجهیزات پزشکی ضروری استفاده شده است، افزود:‌ امکان مانیتور قلبی سه بیمار در این بخش وجود دارد و طی چند روز آینده تعداد مانیتورهای بخش به هفت دستگاه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بخش اورژانس بستری دارای 17 تخت عادی و یک تخت در اتاق ایزوله، اتاق پزشک، اتاق پرستاران، ایستگاه پرستاری و فضاهای جانبی مورد نیاز است، گفت: با راه‌اندازی این بخش بستری کردن بیمارانی که نیاز به تشخیص و یا زیر نظر بودن به صورت موقت دارند حداکثر تا 24 ساعت فراهم می‌شود و برای ادامه درمان در سایر بخش‌های تخصصی بیمارستان بستری می‌شود.

جمالی خاطرنشان کرد: تا پیش از راه‌اندازی این بخش بدلیل کمبود تخت در بخش اورژانس امکان نگهداری بیماران بستری موقت در اورژانس فراهم نبوده و به دلیل کمبود تخت، پس از پر شدن تخت‌های موجود امکان پذیرش بیمار جدید میسر نبود و مشکلات زیادی برای بیماران مراجعه‌کننده وجود داشت.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن اورژانس بستری به مجموعه اورژانس بیمارستان فاز دوم بهسازی اورژانس بیمارستان شامل بهسازی اورژانس سرپایی از چند هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود 13 تخت دیگر نیز در آن قسمت به ظرفیت تخت‌های موجود اضافه و فضاهای موجود تناسب با نیازهای مردم با حداکثر استانداردسازی متناسب با شاخص‌های موجود بهسازی و آماده‌سازی شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان