آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 18:49   |   کد مطلب: 26930
دبیر ستاد اقامه نماز اوقاف استان همدان خبر داد
آمادگی 55 بقعه متبركه در همدان براي ارائه خدمت به مسافران نوروزي
دبیر ستاد اقامه نماز اوقاف استان همدان از آمادگی 55 بقعه متبركه در همدان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 60 روحانی در بقاع متبركه استان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن رضوی ظهر امروز در اولین جلسه تمهیدات طرح جهادی نوروز 96  با بیان اینکه در سال گذشته 56 روحانی مستقر در بقاع متبرکه استان فعالیت داشتند و اکنون به 60 روحانی افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: بقاع متبرکه استان همدان از 28 اسفند تا 15 فروردین برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی مهیا شده‌اند.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در نوروز 96 خاطرنشان کرد: این طرح در سال گذشته توسط روحانیون مستقر در بقاع متبرکه اجرایی شد.

دبیر ستاد اقامه نماز اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبی برای کودکان و نوجوانان در نوروز 96 در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برنامه های شادی در این ایام برای خانواده و کودکان و نوجوانان توسط اوقاف استان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه 55 بقاع متبرکه آماده ارائه خدمت به مسافران هستند، تصریح کرد: تاکنون 5 هزار و 200 جلد قرآن کریم در بقاع متبرکه توزیع شده است.

دبیر اقامه نماز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان نیز گفت: خوشبختانه در همه مناسبت‌ها برنامه‌های خوبی در جایگاه‌های سوخت اجرا می‌شود.

احمد شیرانی با بیان اینکه سال گذشته بروشورهای پمپ بنزین‌ در جایگاه های سوخت استان در اختیار مسافرین قرار گرفت، افزود: اقلام و وسایل مورد نیاز نماز از جمله مهر باید در جایگاه‌های سوخت قرار داده شود.

وی با بیان اینکه باید مکان‌های اقامه نماز را تجهیز کنیم، تصریح کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده هر ساله همایشی با حضور تمام صاحبان جایگاه سوخت در استان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان