آخرین اخبار

5. اسفند 1395 - 17:43   |   کد مطلب: 26979
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد
ساخت کارخانه تولید پنل خورشیدی در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی برای ساخت کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی در همدان در حال انجام است، گفت: اين کارخانه با 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی براي 550 نفر ايجاد مي‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌رضا تیموری ظهر امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی وارد استان شده‌اند، اظهار کرد: در دیگر استان‌ها برای سرمایه‌گذاران خارجی مجوزهایی صادر شده اما عملیاتی نشده است.

وی حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان همدان را خوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه دو نیروگاه 7 مگاواتی در دهه فجر به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: همچنین عملیاتی سه نیروگاه هفت مگاواتی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: هر نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی در زمینی به مساحت 10 هکتار با سرمایه‌گذاری 8 میلیون یورو یعنی هر کیلو وات 4.5 میلیون تومان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت دو نیروگاه خورشیدی 30 مگاواتی و یک نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی با سرمایه‌گذاری خارجی نیز در برنامه است، بیان کرد: چهار نیروگاه هفت مگاواتی در زمین شهرداری ساخته خواهد شد و اکنون دو مورد در دست اجراست.

تیموری با بیان اینکه 200 مگاوات ظرفیت برای ساخت نیروگاه خورشیدی در استان همدان شناسایی شده است، افزود: سرمایه‌گذاری خارجی برای ساخت کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: کارخانه ساخت پنل‌های خورشیدی با 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی 550 نفر انجام خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه با اشاره به نمایشگاه «توانمندی‌های ایران در عراق» با بیان اینکه 20 شرکت از استان همدان در این نمایشگاه حضور داشتند، اظهار کرد: 14 شرکت موفق به تفاهمنامه و عقد قرارداد شدند.

حمیدرضا متین در ادامه به جلسه با بانک کارآفرین در دو هفته پیش برای رسیدگی به مشکل واحدها اشاره کرد و افزود: 6 واحد مراجعه کردند و سه واحد تعیین تکلیف شد اما سه واحد دیگر موفق به توافق نشدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان