آخرین اخبار

5. اسفند 1395 - 21:47   |   کد مطلب: 26981
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان مطرح كرد
انجام 4 عمليات طي 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان گفت: چهار عمليات طي 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد.

به گزارش رودآور؛ محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 422 تماس در سامانه 125 به ثبت رسید، اظهار کرد: چهار مورد از تماس‌های برقرار شده منجر به انجام عملیات توسط آتش‌نشانان شد.

وی به ثبت 16 تماس در این بازه زمانی به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی اشاره کرد و گفت: 62 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه 125 نیز اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: متأسفانه باز هم ثبت 340 مورد ایجاد مزاحمت بیشترین آمار را طی 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به عملیات‌های انجام شده در این بازه زمانی، افزود: از چهار عملیات انجام شده، سه مورد عملیات اطفاء حریق و یک مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان انجام شد.

بیاناتی خاطرنشان کرد: حریق منزل در شکریه، حریق یک مخروبه در کوچه قصابان و حریق عمدی سطل زباله در منطقه عمار منجر به انجام عملیات‌های اطفاء حریق شد.

وی با بیان اینکه یک مورد عملیات امداد و نجات نیز طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان انجام شد، ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در یک آسانسور در شهرک مدنی یکی از عملیات‌های امداد و نجات در این بازه زمانی بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان