آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 19:56   |   کد مطلب: 27006
درخشش فیلمساز همدانی در جشنواره بین‌المللی فیلم 100
«اکبر تراب‌پور» برنده تندیس بهترین کارگردانی بخش داستانی شد
«اکبر تراب‌پور»، در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صدثانیه‌ای برنده تنديس بهترين كارگرداني بخش داستاني شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار فارس از همدان، در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 100  که به دبیری علی قربانی و با حضور جمع کثیری از هنرمندان کشور که در تالار اندیشه تهران برگزار شد، اکبر تراب‌پور هنرمند برجسته همدانی برنده تندیس کارگردانی بخش داستانی این دوره از جشنواره شد.

در همین رابطه تراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  بنده در این دوره از جشنواره در بخش داستانی و با فیلم «برای پدرم» شرکت کرده بوده که به لطف خدا موفق شدم تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی این بخش را کسب کنم.

وی با بیان اینکه تکنیک استفاده شده در این فیلم تلفیقی از انیمیشن است، گفت: این فیلم در واقع روایت کودکی است که به‌ وسیله دوربین هشت میلی‌متری پدرش فیلم می‌سازد.

تراب‌پور افزود: نویسندگی، کارگردانی و فیلمبرداری این کار برعهده خودم بوده و هنرمندان دیگری همچون مهران دوستی (کامپوزیت تصاویر)، هیربد تراب‌پور (بازیگر)، مسعود دولت‌یاری (صدا) نیز در این پروژه همکاری داشته‌اند.

تهیه‌کننده فیلم «برای پدرم» با تاکید براینکه همدان دارای ظرفیت‌های فراوانی در همه حوزه‌های هنری به خصوص سینما و فیلم‌سازی دارد، تاکید کرد: لازمه شکوفایی و استفاده بهینه از این استعداد‌ها توجه و حمایت‌های ویژه مسوولان است که امیدواریم این مهم هر چه زودتر اتفاق افتد.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان