آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 18:24   |   کد مطلب: 27012
دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان گفت: مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی نونهالان دختر استان‌همدان برای اعزام به مسابقات آزاد و دسته برتر با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش رودآور؛ رضا تعیشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی نونهالان دختر استان‌همدان اظهار داشت:مسابقات انتخابی نونهالان استان برای اعزام به مسابقات آزاد و دسته برتر به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱ بازیکن به‌صورت دوره‌ای برگزار شد مائده حسینی به مقام اول دست‌یافت، کیانا اردلانی در جایگاه دوم قرار گرفت و بهار محمدی به مقام سوم رسید.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: همچنین در این رقابت‌ها کیانا طاهر انوریان، سارا کرمی و مبینا اصلانی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

تعیشی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه و مسابقات آزاد و دسته برتر طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات پینگ‌پنگ جام مارال چوب بیان کرد: اولین دوره مسابقات پینگ‌پنگ جام مارال چوب با حضور ۹۸ بازیکن از استان‌های تهران، لرستان، زنجان و همدان در خانه پینگ‌پنگ همدان برگزار شد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان عنوان کرد: در این مسابقات پینگ‌پنگ بازان شرکت‌کننده در دوره سنی نونهالان و بزرگ‌سالان به‌صورت دوره‌ای حذفی با هم رقابت پرداختند.

تعیشی با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان در رده نونهالان نیما وجدانی، امیرعلی مظاهری و پارسا معصومی به ترتیب اول تا سوم شدند و آرش شیریان به‌عنوان بازیکن اخلاق رده نونهالان معرفی شد.

وی یادآور شد: در رده بزرگ‌سالان نیز سجاد چلبی به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت و مجیدساغرچی و محمدمهدی موسیوند دوم و سوم شدند و میلاد یعقوبی و نوید رضویان در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این رقابت‌ها بیان کرد: همچنین سپهر قیاسی و نیما محمودی به ترتیب به‌عنوان بازیکن اخلاق و فنی‌ترین بازیکن این رقابت‌ها معرفی شدند.

تعیشی افزود: همچنین از علی ملک اصلی کم سن و سال‌ترین بازیکن این رقابت‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان