آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 5:18   |   کد مطلب: 27185
دادستان تویسرکان با بیان اینکه درخصوص پرونده جاعلان اسناد ملکی و دولتی پنج نفر دستگیر و دو نفر تحت تعقیب هستند، گفت: در حال حاضر نمی توان به طور دقیق درباره مبلغ کلاهبرداری شده اظهار نظر کرد، اما طبق تحقیقات تاکنون در حدود پنج میلیارد ریال توسط این باند، کلاهبرداری شده است.

«یونس طرهانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره نحوه دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد ملکی و دولتی در تویسرکان، گفت: پس از شکایت هفت نفر و تشکیل پرونده در دادسرا، تحقیقات توسط این اداره انجام شد و در نهایت پنج نفر از این باند جعل اسناد و کلاهبرداران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پنج نفر دستگیر شده با مدارک مستند در بازداشت به سر می برند، اظهار کرد: روش این افراد در کلاهبرداری از مردم بدین شکل بود که فردی در یکی از دستگاه های خدمات عمومی که مشغول به کار است، اطلاعات ملک و مالک را جمع آوری کرده و در اختیار شریک و هم دستان خود قرار می دهد و آنان هم با توجه به اطلاعات به دست آمده وکالتنامه های جعلی تنظیم و با آن مبادرت به فروش اراضی مردم به دیگران می کردند.

دادستان تویسرکان با اشاره به اینکه پرونده با شکایت خردارانی که متوجه کلاهبرداری شده اند، تشکیل می شود، افزود: درباره این پروند تاکنون هفت شاکی داریم که منجر به دستگیری و بازداشت پنج نفر شده و دو نفر دیگر از هم دستان هم تحت تعقیب قانون هستند.

طرهانی عنوان کرد: هم اکنون این پرونده در مرحله دادسرا است که پس از اتمام تحقیقات و صدور کیفر خواست به دادگاه ارجاع و بعد از آن حکم نهایی صادر می شود.

وی درباره مبلغ کلاهبرداری شده توسط این بانده جعل اسناد ملکی و دولتی گفت: در حال حاضر نمی توان به طور دقیق درباره مبلغ کلاهبرداری شده اظهار نظر کرد، اما طبق تحقیقات تاکنون در حدود پنج میلیارد ریال توسط این باند، کلاهبرداری شده است.

زنگنه

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

خداوند رويشان را سياه وريشه انهارا بخشكاند من به همراه اهاليبن بنبست ولفجر يك ازبلوك 2 شهرك قاعم چندين بار با نامه وتلفني وحتي خودم با ويلچر شخصا جهت مرمت واصلاح پياده راه ضلع شمالي بلوار جانبازان به شهرداري مراجعه كردم وحتي براي اين سامانه ودفتر نماينده محترم نيز ايمل زدم ولي تا كنون خبري از مرمت نشدوجوابي كه دادند گفتن شهرك قائم را هنوز شهرداري تحويل نگرفته است .ايا به نظر شما جوابي درست است بعد از گذشت 25 سال؟

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان