آخرین اخبار

20. اسفند 1395 - 14:57   |   کد مطلب: 27286
وزیر اسبق تعاون با اشاره به ساختار جبهه مردمی انقلاب اسلامی که همگی از اقشار دلسوز انقلاب و نظام از سراسر کشور هستند، گفت: ترکیب 30 نفره اعضای اصلی شورای این جبهه با ریاست رحیمیان تشکیل شده است و دومین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی فرودین ماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش  رودآور؛ «محمد ناظمی اردکانی» در اولین همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) گفت: در رابطه با گفتمان انقلابی هم باید بشناسم و هم آن را به درست بپروانیم.

وی اظهار کرد: در شرایط امروز می طلب با گفتمان کارآمدی مسیر انقلاب اسلامی را طی کنیم، چراکه آسیب هایی که امروز بر پیکره انقلاب اسلامی  وارد می شود را تنها می توان راه با کارآمد کردن انقلاب جلو برد و این کار با الگوسازی در تمامی عرصه ها اجرایی می شود.

انقلاب اسلامی به دنبال کارآمدسازی و الگو شدن برای جهانیان  بوده و هست

وزیر اسبق تعاون افزود: کشور ما در زمینه انرژی هسته ای و موشکی یک الگو شد و دنیا متوجه این مطلب شد که انقلاب اسلامی به آخرین فناوری ها دست یافته است و به طور قطع هم در عرصه های دیگر هم می توانیم الگو شویم . امروز اگر در زمینه های اقتصادی نتوانیم کارآمد باشیم و الگو شویم و در این زمینه عقب بمانیم چه بسا بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست بدهیم.

این روزها برخی برای تأمین معیشت خود کلیه فروشی می کنند/مدیریت صحیح نداریم

ناظمی اردکانی افزود: در زمینه کسب و کارظرفیت های محدودی نداریم ولی به دلیل عدم شاهد بیکاری، رکود اقتصادی ومشکلات معیشتی هستم و برخی از اقشار جامعه بایستی کلیه خودشان را بفروشند، موضوعی که در در تهران بسیار شاهد آن هستیم که حتی افرادی برای تأمین و گذران زندگی خود آگهی فروش کلیه می دهند.

وی تصریح کرد: این گونه رویدادها به دلیل ناآرکامدی مدیریتی در عرصه اقتصادی است که بر ما تحمیل شده است و اینکه مدیریتی که بتواند پویا و سنجیده عمل کند نداریم.

در عرصه سیاست خارجی با زیبا سازی کلمه سازش دچار آسیب جدی هستیم

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان عنوان کرد: در عرصه سیاسی گفتمانی که باید دنبال کرد گفتمان استقلال طلبی است که شعارش در پدیده انقلاب اسلامی داده شد، در حالی که این روزها در عرصه سیاسی و به ویژه سیاست خارجی دچار آسیب جدی هستیم و مباحث کنار آمدن، سازش و یا زیبا کردن این کلمات با کلمه تعامل استقلال و عزتمان را زیر سوال برده ایم.

 ناظمی اردکانی همچنین به موضوع مردم به عنوان سرمایه اجتماعی اشاره کرد و گفت: اعتماد بین آحاد جامعه به مسئولان مهمترین سرمایه اجتماعی است که با نفوذ، فساد و تبعیض از بین رفته است.

سیاست های استکبارستیزی ایران، امریکا را دچار تزلزل کرد

وی در ادامه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امریکا که خود را کدخدای جهان می دانست دچار تزلزل شد، افزود: سیاست های انقلاب اسلامی به ویژه سیاست های گفتمان استکبارستیزی مخالف سیاست های غرب و به ویژه امریکا بود و از این رو آنان طی سه دهه با نقشه های شوم خود به دنبال از بین بردن انقلاب بودند و با تحقیقات گسترده به نتیجه رسیدند که نمی توانند با گزینه جنگ سخت با ملت ما مقابله کنند از این رو با بهره گیری از نظریات کارشناسان خود و حتی اختصاص دادن یک مؤسسه تنها برای پیدا کردن راهی در راستای به زمین زدن انقلاب اسلامی توطئه ریزی کردند.

ایجاد شبکه نفوذ و شبکه همکار راهبرد امریکا برای از بین بردن هویت انقلابیگری در بدنه نظام

وزیر اسبق تعاون تصریح کرد: اولین پروژه آنان بحث نفوذ و ایجاد شبکه نفود در بدنه اصلی نظام است تا از با ریشه دواندن در اصل و بنیان نظام، انقلاب راب ه نابودی بکشانند و دومین راهکار آنان ایجاد شبکه همراه و همکار با خودشان است تا عناصری را به عنوان همکار در کشور داشته باشند تا نقشه های ترسیم شده آنان را دنبال کنند.

راه مقابله با شبکه نفوذ دشمن انقلابیگری است نه سازش

ناظمی اردکانی گفت: بنابراین دشمان اسلام و انقلاب از این دو طریق و و تاکتیک در بلند می خواهند هویت انقلابی را از ما بگیرند و برای مقابله با این دو راهبرد، تنها راهگاری انقلابی گری است نه سازش و داشتن انفعال و به اصلاح گفتن کلمه تعامل با دنیا.

روحیه وادادگی انقلاب اسلامی را از درون تهی می کند

وی با تأکید بر اینکه روحیه وادادگی؛ عقب نشینی و سازشگاری به طور قطع ما را از روحیه انقلابیگری تهی می کند، تصریح کرد: باید از یک طرف شبکه نفوذ را بشناسم و بعد در برابر آن بایستیم و ملت ما با وجود آنکه پروژه نفوذ در دستکاه های اجرایی رخ داده بود، خوشبختانه اجازه ندادند عناصر نفوذی در انتخابات خبرگان و مجلس وارد شوند.

وزیر اسبق تعاون اظهار کرد: ایجاد وحدت روحیه بین نیروهای انقلای و ایثارگری که از جان خود برای حفظ نظام می گذرند راهکاری بعدی برای مقابله با نفوذ است که تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلابی در کشور هم به همین دلیل است.

 ناظمی اردکانی همچنین افزود: باید شناخت کاملی نسبت به مطالبات اقشار مختلف اجتماعی در زمینه های اقتصادی، اشتغال و رفع مشکل بیکاری به دست بیاوریم تا بتوانیم این مطالبات را با یک کارآمدی اجابت کنیم.

وی عنوان کرد: توسعه محور مقاومت راهکار دیگری است که نیروهای انقلابی باید آن را در نظر داشته باشند چرا که با این اقدام نقشه های شوم دشمنان اسلام در منطقه نابود می شود.

وزیر اسبق تعاون با بیان اینکه ایران امروز در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است و در رابطه با اعمال سیاست هایش در منطقه و جهان نقش پیش رو دارد، تصریح کرد: مگر اسلام دین صلح، مستضعفین و حیات بخش نیست؟ اما شاهد هستیم که امریکا بحث ایران هراسی و اسلام ستیزی را به راه انداخته است تا دنیا متوجه اصل اسلام نشود و ما نباید در این پیچ تاریخی عقب بمانیم که شکست بخوریم بلکه باید با یک استحکام درست عمل کنیم، چرا که ساختار درستی داریم اما باید تمام تلاش ها در راستای انقلابی ماندن محتوا باشد.

دومین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی فرودین 96 برگزار می شود/ نخستین اقدامی جبهه مردمی انقلاب اسلامی معرفی نامزد انتخاباتی

ناظمی اردکانی در ادامه با اشاره به ساختار جبهه مردمی انقلاب اسلامی که همگی از اقشار دلسوز انقلاب و نظام از سراسر کشور هستند، گفت: ترکیب 30 نفره اعضای اصلی شورای این جبهه با ریاست رحیمیان تشکیل شده است و دومین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی فرودین ماه سال آینده برگزار می شود .

وی تصریح کرد: نخستین اقدامی این جبهه معرفی نامزد انتخاباتی خودشان به جامعه برای انتخابات 96 است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان