آخرین اخبار

23. اسفند 1395 - 17:32   |   کد مطلب: 27348
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری همدان:
2 دوچرخه‌سوار همدانی به تیم ملی دعوت شدند
رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همدان از دعوت دو دوچرخه‌سوار همدانی به تیم ملی خبر داد.

به گزارش رودآور؛ علی ثقفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دعوت دو تویسرکانی به اردوی تیم ملی، اظهار کرد: امین سلگی و رضا سلگی دوچرخه‌سواران تویسرکانی بعد از کسب مقام در مسابقات کشوری به اردوی تمرینی تیم ملی فراخوانده شدند.

وی ادامه داد: مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری سایکل کراس انتخابی تیم ملی با حضور 26 رکابزن در دو رده بزرگسالان و جوانان در شهر گیلان، منطقه سقالکسار در هفته جاری برگزار شده بود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری همدان گفت: در رده بزرگسالان این مسابقات فراز شکری از جاینت ایران، مهدی سهرابی از زنجان، علی ایرانمش از مرکزی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و امین سلگی از همدان نفر هفتم شد.

وی اضافه کرد: در رده جوانان این مسابقات نیز محمدحسین حیاتی‌نو از قزوین، امیر بیات از رشت و رضا سلگی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

ثقفی بیان کرد: در نهایت نفران اول تا دهم این مسابقات به اردوی تمرینی تیم ملی دعوت شدند تا آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار بود که در کشور برگزار می‌شد، آن را یک یک رشته بسیار مهیج و سخت دانست و خاطرنشان کرد: استان همدان نیز در این رشته به موفقیت‌هایی خواهد رسید زیرا این پتانسیل در دوچرخه‌سواران همدانی وجود دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان