آخرین اخبار

23. اسفند 1395 - 13:36   |   کد مطلب: 27350
فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 24 اسفندماه خبر داد و گفت: این همایش با حضور وزیر ارشاد برگزار خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، حسین افشاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز 24 اسفندماه ساعت 9 صبح در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین قرائت چهار مقاله علمی با موضوع سیدجمال‌شناسی، افزود: وزن اصلی برنامه بزرگداشت همین مقالات علمی است که توسط اساتید مطرح کشوری قرائت می‌شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در استان همدان به نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شده است، افزود: تعدادی برنامه در دهه سیدجمال‌الدین در اسدآباد برگزار شد و اختتامیه این برنامه‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش بزرگداشت این شخصیت برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های این همایش را خیر مقدم فرماندار، سخنرانی امام جمعه، آیت‌الله محمدی نماینده مردم ولی‌فقیه در همدان، استاندار همدان و نماینده مردم اسدآباد در مجلس و در پایان سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

افشاری از رونمایی تندیس سیدجمال‌الدین اسدآبادی و محل دائمی بنیاد سیدجمال در روز 24 اسفندماه خبر داد و گفت: تندیس این شخصیت برجسته جهانی توسط شهرداری و محل بنیاد نیز در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد ساخته شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان